JHB65

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbel gepakt

Hahaha hahaha,

Ik word niet boos en ook geen zin om boos te worden maar ik word wel moedeloos.
Heb ik de blox "ONLINE ONLY AAN" via 4000 geactiveerd en bevestigd gekregen via SMS. Drie minuten later ontvang ik een SMS dat 1 euro van mijn tegoed is afgeschreven voor het gebruik van de Dagbundel.

Ach ja, zo langzamerhand teveel akkefietjes meegemaakt met Vodafone. Ik maak mijn beltegoed op en vervolgens neme ik de hamer en sla de prepaid smartphone aan diggelen.

Hoef ik me ook niet meer te ergeren aan de smartphone en aan Vodafone.
Ik weet het. Klanten genoeg. In ieder geval een minder. En een abonnement via Vodafibe zal ik ook niet nemen wat ik in eerste instantie wel de bedoeling was.

Ach ja, zucht, zucht, zucht.

En bespaar me opmerking. U moet bij de klantenservice zijn. Zucht, zucht, zucht.


3 Reacties 3
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
JHB65 ik zal je de bekende opmerking besparen. Maar het blijft een feit dat we dit via het forum niet voor je kunnen nakijken. Dit blijft een ontmoetingsplek voor klanten en die kunnen jouw gegevens er niet bij nemen.
JHB65
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hahaha hahaha,

Nu driedubbel gepakt.
Op 30 sept. 1G BLOX uitgezet en beëindigd.
Op 30 sept. via Message+ nr: 4000 het bericht verzonden "INTERNETGEBRUIK UIT"

Vandaag (2 okt.) thuis via eigen WIFI via de smartphone enkele e-mailberichten binnengehaald. Voor de zekerheid even gecontroleerd of de tegoed nog hetzelfde is gebleven t.o.v. gisteren en wat blijkt. EEN EURO afgeschreven. Het vermoeden is terecht. Eindelijk het spreekwoordelijke gezegde "HET ADDERTJE IN HET GRAS" gevonden. Na zoveel maanden en akkefietjes met vodafone.

En bespaar me de moeite van de Klantenservice.
In ieder geval weet ik nu dat "INTERNETGEBRUIK UIT" hetzelfde betekent als
"VODAFONE INFO: DOOR EEN TECHNISCHE STORING KUNNEN WIJ UW OPDRACHT NIET VERWERKEN. PROBEERT U HET LATER NOG EENS".
M.a.w. het internetgebruik staat nog steeds aan. Ik weet genoeg. Nu nog wereldkundig maken.
Ik ben u zeer erkentelijk voor uw hulp. Met vriendelijke groeten, IK.

p.s. Een veel belangrijker akkefietje gehad met een medewerker van een filiaal van vodafone, zodanig dat ik me had afgevraagd of ik het wel of niet zal/moet rapporteren aan het hoofdkantoor van Vodafone. Maar nu heb ik het gevoel, zoeken jullie het zelf maar uit. Eens komt de aap wel uit de mouw wat aldaar gebeurt.
Hahahaha. U mag dit berichtje rustig doorsturen naar het hoofdkantoor.

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
JHB65 zoals mijn collega al aangaf kunnen we dit via het forum helaas niet voor je oppakken. Dit topic wordt dan ook gesloten. Je kunt uiteraard altijd terecht bij de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic