Harry Reinink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Draadloos Opladen

Hallo allemaal

Ik ben sinds kort bezitter van een IPhone 11prachtig ding, maar nu wil ik graag draadloos opladen, ik weet dat het kan ook mijn oude IPhone 8 kon dat al en die deed het ook, maar m`n nieuwe wil het niet doen, verschillende laders al geprobeerd niets lukt om mijn telefoon draadloos op te laden.

Is er iemand dit ook heeft gehad, en hoe heeft hij/zij dit opgelost

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Harry Reinink wrote:

Heb bij mijn Iphone 8 nooit problemen gehad en gewoon met een lader van Ikea.

Al verschillende geprobeerd ga morgen maar eens langs bij een Imac center bij ons in de buurt

Zo is zo een goed idee om daar even langs te lopen. Misschien dat er toch iets in je toestel defect is. Nu heb ik hier ook een Ikea oplader en een iPhone 11 en bij mij werkt de Ikea oplader ook niet en een Belkin oplader wel. Dus ik denk toch dat het iets te maken heeft met de aantal Watt dat het apparaat moet uitzenden (die van Ikea werkt wel weer prima met mijn oude iPhone X). 

Laat nog maar even weten wat er nu gebeurd is en of het dan weer werkt, bedankt!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Harry Reinink 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je wel de juiste oplader? Want je moet wel de juiste gebruiken en pas op voor fake opladers. Kijk voor meer info op de website van Apple: https://support.apple.com/nl-nl/HT208078

Haal je iPhone ook uit een hoesje, daar kan ook problemen van komen. 

Harry Reinink
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb bij mijn Iphone 8 nooit problemen gehad en gewoon met een lader van Ikea.

Al verschillende geprobeerd ga morgen maar eens langs bij een Imac center bij ons in de buurt

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Harry Reinink wrote:

Heb bij mijn Iphone 8 nooit problemen gehad en gewoon met een lader van Ikea.

Al verschillende geprobeerd ga morgen maar eens langs bij een Imac center bij ons in de buurt

Zo is zo een goed idee om daar even langs te lopen. Misschien dat er toch iets in je toestel defect is. Nu heb ik hier ook een Ikea oplader en een iPhone 11 en bij mij werkt de Ikea oplader ook niet en een Belkin oplader wel. Dus ik denk toch dat het iets te maken heeft met de aantal Watt dat het apparaat moet uitzenden (die van Ikea werkt wel weer prima met mijn oude iPhone X). 

Laat nog maar even weten wat er nu gebeurd is en of het dan weer werkt, bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic