Watersnevel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Doorschakelen kost opeens geld buiten bundel!

Ik ben net overgestapt van smart naar red en zie tot mijn grote verbazing dat er na twee weken 10 euro buiten de bundel wordt opgevoerd omdat mijn telefoon als ik niet opneem of ingesprek ben, doorgeschakeld staat naar mijn vaste lijn. Dat was eerst niet zo. Toen ik vervolgens het doorschakelen probeerde uit te zetten bleek dat niet te kunnen. Is dit het nieuwe verdienmodel?

4 Reacties 4
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Watersnevel zover ik weet is doorschakelen naar een ander nummer altijd berekend buiten je bundel. Dit is geen nieuwe regeling.
Daarnaast is mij niet helemaal duidelijk waarmee andere forum gebruikers jou kunnen helpen. Lees even de forumregels en stel jouw vraag eventueel bij. Dank je
Watersnevel
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ikzelf het anders stellen: Hoe zet ik doorschakelen uit? Mijn Sony c3 met lollipop zegt dat ik bij deze provider doorschakelen niet uit kan zetten. Ikkan wel het nummer wijzigen in mijn vastenummer dus dat is gebeurd. Nog andere suggesties om doorschakelen te stoppen?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Als het een doorschakeling via ons netwerk betreft (en dus niet via de instellingen van je toestel) kun je dit eens proberen:
bel naar: ##002#
Dan schakel je alle doorschakelingen via ons netwerk uit.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic