PeterJohan

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan geen MB's doneren ,wat nu.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hi @PeterJohan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Niet doneren 😂🤣
Grapje natuurlijk! Wel heel aardige dat je MB's wilt doneren aan een goed doel. Hoe heb je dit willen proberen, via de app en/of via de website? Het is handig om te weten voor de medewerkers, dan kunnen ze het namelijk doorgeven aan de juiste afdeling. Via de app kan je overigens dit ook zelf aangeven door naar de optie te gaan van doneren en waar het dan niet lukt om te doneren, daar op de 24/7 knop te drukken en dan feedback te geven. Daarin schrijf je dan wat er aan de hand is en dan komt het ook op de juiste afdeling.

Maar goed, zoals gezegd, je kan ook even hier aangeven waar je dit probleem hebt en dan komt er iemand van Vodafone hier online en die ziet je bericht en zal dit dan doorsturen. Je kan ook, mocht je dat liever willen, en het gaat ook een stukje sneller, even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze bellen of een chat starten via deze pagina. Ze kunnen dan direct inzien of het hier om een storing gaat of dat het probleem alleen bij jou ligt. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hi @PeterJohan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Niet doneren 😂🤣
Grapje natuurlijk! Wel heel aardige dat je MB's wilt doneren aan een goed doel. Hoe heb je dit willen proberen, via de app en/of via de website? Het is handig om te weten voor de medewerkers, dan kunnen ze het namelijk doorgeven aan de juiste afdeling. Via de app kan je overigens dit ook zelf aangeven door naar de optie te gaan van doneren en waar het dan niet lukt om te doneren, daar op de 24/7 knop te drukken en dan feedback te geven. Daarin schrijf je dan wat er aan de hand is en dan komt het ook op de juiste afdeling.

Maar goed, zoals gezegd, je kan ook even hier aangeven waar je dit probleem hebt en dan komt er iemand van Vodafone hier online en die ziet je bericht en zal dit dan doorsturen. Je kan ook, mocht je dat liever willen, en het gaat ook een stukje sneller, even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze bellen of een chat starten via deze pagina. Ze kunnen dan direct inzien of het hier om een storing gaat of dat het probleem alleen bij jou ligt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic