1 MB = 1 lot voor jou
Voor elke gedoneerde MB krijg je 1 lot cadeau en speel je automatisch mee in de loterij van de Vodafone actie. Het Leger des Heils of Stichting Kind en Ziekenhuis ontvangt dan een bedrag door jouw donatie. Wie weet win jij 2 overnachtingen in het 50/50 Belmond Hotel van het Leger des Heils die we één keer per kwartaal verloten!
Hoe kan ik doneren?
Je kunt maximaal 100 MB per sessie doneren. Dit doe je heel eenvoudig in de My Vodafone app.
Informatie over de goede doelen
Nieuwsgierig naar deze stichtingen? Lees meer informatie:
< Leger des Heils > < Stichting Kind en Ziekenhuis >
Bekendmaking winnaars
Een onafhankelijke notaris kiest aan het eind van elk kwartaal de winnaar. Deze wordt telefonisch op de hoogte gesteld. De volledige actievoorwaarden zijn als PDF-bijlage toegevoegd.
Vragen?
Heb je vragen over deze actie, het doneren van de MB’s, of de goede doelen? Stel ze in de reacties of open je eigen topic. De Community helpt je graag!
Nizno wrote:
Alle stappen al doorlopen en er is al een melding gemaakt maar ik schijn de enige melder te zijn dus vandaar dat ik heir vraag.
En ja ik zit op wifi en ja ik heb de laatste update.
Gisteren voor de update lukte het nog prima maar na de update niet meer.
Nizno wrote:
https://gyazo.com/6d1185c7cc71923684fa6f9e3b891eb7.jpg
Energieboy wrote:Nizno wrote:Niet dat het zo zal zijn maar als je dit gaat openen kan er een virus in het plaatje zitten 😉
https://gyazo.com/6d1185c7cc71923684fa6f9e3b891eb7.jpg
Daarom is het, wat Steven al zegt, veel beter om dit plaatje hier online te zetten.
Dit kan je doen door het fototoestelletje aan te klikken, onderaan het venster waar je iets kan tikken!
Nizno wrote:
En als je verder kijkt zie je ook dat ik dat al gedaan heb.
vluggejapie wrote:
Werkt het doneren nog bij iemand? Als ik op doneren druk dan gaat hij gelijk naar het bedankt-scherm, zonder werkelijk iets te doneren. Dit is al heel de maand zo.
vluggejapie wrote:
Werkt het doneren nog bij iemand? Als ik op doneren druk dan gaat hij gelijk naar het bedankt-scherm, zonder werkelijk iets te doneren. Dit is al heel de maand zo.
Nizno wrote:vluggejapie wrote:Sinds de nieuwe update eergister doet hij het bij mij.
vluggejapie wrote:
Ja het werkt hier ook weer na de update, bedankt voor jullie reacties!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.