1 MB = 1 lot voor jou
Voor elke gedoneerde MB krijg je 1 lot cadeau en speel je automatisch mee in de loterij van de Vodafone actie. Het Leger des Heils of Stichting Kind en Ziekenhuis ontvangt dan een bedrag door jouw donatie. Wie weet win jij 2 overnachtingen in het 50/50 Belmond Hotel van het Leger des Heils die we één keer per kwartaal verloten!
Hoe kan ik doneren?
Je kunt maximaal 100 MB per sessie doneren. Dit doe je heel eenvoudig in de My Vodafone app.
Informatie over de goede doelen
Nieuwsgierig naar deze stichtingen? Lees meer informatie:
< Leger des Heils > < Stichting Kind en Ziekenhuis >
Bekendmaking winnaars
Een onafhankelijke notaris kiest aan het eind van elk kwartaal de winnaar. Deze wordt telefonisch op de hoogte gesteld. De volledige actievoorwaarden zijn als PDF-bijlage toegevoegd.
Vragen?
Heb je vragen over deze actie, het doneren van de MB’s, of de goede doelen? Stel ze in de reacties of open je eigen topic. De Community helpt je graag!
Hoi Vodafone,
Ik vind het een goed idee dat jullie overgebleven mb's willen doneren..
Maar zou het een idee zijn dat klanten zelf mogen beslissen wáár de donatie heengaat? Leger des Heils is natuurlijk niet de enige..
Wanneer er mensen aan de deur komen met een collectebus, bepaal je toch ook zelf waaraan je wèl en níet doneert?
Ik doneer maandelijks aan enkele organisaties en wil met alle plezier mb's aan deze organisaties doneren.. Leger des Heils zit daar niet bij..
Gaan jullie in de nabije toekomst deze donatiekeuzevrijheid mogelijk maken?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.