frankjohanns

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Donatie, meer MB's in een keer

Ik probeer aan het eind van iedere maand eraan te denken rest van mijn data bundel te doneren aan het goede doel/ het leger des heils. Kan het doneren niet eenvoudiger? Bv door een aankruis/vink mogelijkheid in mijn vodafone waardoor de donatie van mijn overschot AUTOMATISCH gaat? Als dat niet mogelijk is , is het dan wel mogelijk het maximum per donatie te vergroten ?soms heb ik een paar gb over en dan is 50 mb max per keer nogal arbeids intensief. Ook zou ik willen kunnen afzien van de beloning per donatie(het is een lot, dus een kans op een concrete beloning, maar geef die ook maar aan het goede doel=laat het leger des heils maar meeloten) frank j
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
frankjohanns er is gekozen voor deze aanpak, het staat ook beschreven in de actievoorwaarden: https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/voorwaarden/actievoorwaarden/actievoorwaarden_doneren_1208.pdf

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi frankjohanns
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goed dat je hier je ervaring beschrijft over het doneren van je mb’s. Op dit moment gaat het zoals het nu gaat maar wat je zegt, het kan wel makkelijker zijn om in 1x meer mb’s te doneren. Automatisch zullen ze vast niet doen want stel dat je het zelf eens nodig hebt en vergeet dan ben je het kwijt.

Hoe dan ook, goede tips en iets voor Steven, een moderator van Vodafone, om deze door te geven aan de juiste afdeling.
frankjohanns
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor je reactie, ik voel me in ieder geval gesteund in mijn gedachten/ verzoek. Waarom zou automatisch niet kunnen.? Als het maar pas gebeurt op het moment dat ze komen te vervallen(00:00uur?) gr frank
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
frankjohanns er is gekozen voor deze aanpak, het staat ook beschreven in de actievoorwaarden: https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/voorwaarden/actievoorwaarden/actievoorwaarden_doneren_1208.pdf
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic