kimroddeman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Doe wat aan jullie service en bereikbaarheid!

het zou fijn zijn als jullie wat aan jullie service en bereikbaarheid doen, als ik contact met jullie wil opnemen is dat gewoon onmogelijk. Als ik bel via 1200, dan wordt er naar ongeveer 45 sec. elke keer de verbinding verbroken en ik moet dat elke keer wel voor betalen. Het gaat me niet om die paar rottige centen maar om het principe.

En als ik jullie dan aan de telefoon heb, dan wordt moet niet goed geholpen of het gesprek wordt snel afgekapt en moet je zelf maar uitzoeken hoe het wordt opgelost..

Ik was altijd zeer tevreden over vodafone maar het wordt steeds minder. En ik ben bang voor jullie dat het net zo eindigt als tmobile. Steeds meer klanten stappen over!
3 Reacties 3
kevinerken

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik raad je aan om als je ontevreden bent over de dienstverlening van Vodafone hier een mail over te sturen. Je kan dit doen via de volgende link: https://www.vodafone.nl/e-mail/ Ik hoop dat je klacht gehoord zal worden. Succes!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Ai dat is balen dat contact zoeken niet echt helemaal lukt!
Mocht je het ook via andere kanalen willen proberen dan alleen de telefoon probeer dan eens de Live Chat (als de telefonische klantenservice gesloten is of op bepaalde uren kan de Live Chat moeilijk te bereiken zijn).

Heel erg vreemd dat je soms wordt weggedrukt bij het bellen of dat je niet goed wordt geholpen, erg balen :(!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic