Jaco1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Discriminatie door Vodafone?

Goedemorgen,

Waarom kan iemand die na april 2016 een abonnement heeft afgesloten wel van abonnement wisselen (Vodafone Next) en degenen die al jaren klant zijn en voor die tijd een abonnement hebben afgesloten, dit niet?
Heeft dit puur met geld te maken?

Aangezien internetgebruik via mobiel bij mij flink gestegen is, zou ik het liefst mijn internetbundel verhogen. Dit kan via een dure bundel erbij te nemen. Terwijl als ik als nieuwe klant voor hetzelfde geld 3 x zoveel internet heb, als bij mijn huidige bundel.

Ik vind het een soort van discriminatie dat nieuwe klanten wel van abonnement kunnen wisselen en flexibel kunnen zijn, maar dat dit voor jarenlange klanten die dan net voor april 2016 hun abonnement hebben afgesloten, niet mogelijk is.

Als ik het verkeerd zie, laat het me aub weten?! Omdat ik ook wel begrijp dat het om geld draait, ben ik enigzins sceptisch dat er iets zal veranderen en zal ik gewoon 7 mnd moeten wachten voordat ik mijn abonnement kan aanpassen.
Helaas heb ik hierdoor wel een ontevreden gevoel overgehouden.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Jaco1

In April 2016 is vodafone Next uitgekomen samen met de nieuwe abonnementen die wij hebben. In het begin was het dan ook alleen mogelijk met de nieuwe abonnementen hiervan gebruik te maken. Dit was omdat deze optie niet mogelijk was op de oudere abonnementen. Echter is dat sinds kort aangepast. Je kunt hiervoor bellen met 1201 afdeling save desk. Zij kunnen deze optie toepassen op jouw abonnement zodat je een nieuw toestel kan uitzoeken.

Betreft het internet gebruik heb je de optie om het abonnement te migreren naar een andere variant. Dit kan via de afdeling migratie. Dit kon natuurlijk ook al voor die tijd.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic