m_j1980

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dikke kras in Samsung S8 Scherm

Goedemorgen, Ik had een vraag ik heb Zaterdag 22-4 mijn nieuwe samsung s8 binnen gekregen daar meteen een samsung hoesje met led bij gekocht voor de bescherming van de telefoon. Nu kom ik er gisteren ineens met de telefoon uit zijn broekzak halen erachter dat er een diepe kras in mijn scherm zit. Dit terwijl er een hoekje omzit en ik de telefoon alleen in mijn zak heb zitten zonder sleutels of iets dergelijks erbij. Dit kan toch niet goed zijn? Overal wordt er reclame gemaakt over het gorilla glas en hoe goed dat is en je geen screenprotector nodig hebt, en heb ik zonder iets te doen een dikke kras erop. Natuurlijk baal ik hier echt verschrikkelijk van, wat ook wel logisch is met zo’n dure mooie telefoon. Is hier iets aan te doen? Neem aan dit niet hoort te gebeuren bij een nieuw samsung telefoon. Ik heb zelf nog een samsung s6 zonder enige kras en een samsung edge 7 waar ook gewoon geen krassen op zitten en die al veel langer natuurlijk in gebruik zijn met ook alleen een samsung hoes erom waarbij het glas eigenlijk beschermd is.
Hoop dat jullie mij hier bij kunnen helpen want naar mijn idee is mijn telefoon gewoon een fabrieksfoutje of iets dergelijks 😞 Alvast bedankT!

3 Reacties 3
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
oei das flink balen dat je een diepe kras in je nieuwe s8 heb 😞

het enigste wat ik je kan adviseren is om even langs een samsung repair center te gaan en hun kunnen beoordelen of dit een fabrieksfout is je kunt ook langs een vodafone winkel die een smartphone crew hebben om dit te laten beoordelen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi m_j1980,

Ben je nog langs een Vodafone Winkel geweest?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic