Zaph

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Desire Z laten vallen - kan SD card niet meer vinden

Zoals het onderwerp dus al zegt - net helaas het ding laten vallen, en nu beint 'ie te mopperen dat ik een SD card moet plaatsen. Ik heb de SD card in mijn computer getest, en die is nog prima. Weet iemand er nog tips om te kijken of ik het zelf kan verhelpen, of wordt het een reparatie?
4 Reacties 4
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Zaph schreef:
Zoals het onderwerp dus al zegt - net helaas het ding laten vallen, en nu beint 'ie te mopperen dat ik een SD card moet plaatsen. Ik heb de SD card in mijn computer getest, en die is nog prima. Weet iemand er nog tips om te kijken of ik het zelf kan verhelpen, of wordt het een reparatie?
Heey Zaph, vervelend dat het toestel is gevallen maar hopelijk is deze niet teveel beschadigd 😞 Heb je het toestel al een keer opnieuw opgestart en daarna de SD kaart opnieuw geplaatst ?
Zaph
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Dat had ik er inderdaad wel even bij kunnen vertellen - ik heb de telefoon geherstart met zowel de SD card erin, als eruit, beide zonder enig success.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Zaph schreef:
Dat had ik er inderdaad wel even bij kunnen vertellen - ik heb de telefoon geherstart met zowel de SD card erin, als eruit, beide zonder enig success.
Hoi Zaph, excuses voor de late reactie. heb je voor mij een update omtrent het probleem dat je ervaart ? Laat me even wat weten.
Zaph
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Dit is echt griezelig - ik heb het net voor de 10e keer geprobeerd, alles nog even goed uitgeblazen,het kaartje er goed in gestopt, en hij doet het opeens weer... Ik heb de achterkant er nog niet eens weer opgedaan, en jouw reaktie komt binnen.
 
Ik weet niet hoe je dat gedaan hebt, maar dankjewel! 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic