Nately

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Desire S systeemupdate loopt steeds vast

Ik probeer, al enige tijd, mij Desire S te updaten naar Android 2.3.5 en HTC Sense 3.0. Als het downloaden van de update eenmaal gelukt is loopt de update zelf steeds weer vast (rode driehoek met uitroepteken).. Er zit dan niets anders op dan de batterij er uit om op nieuw op te starten. Hierna is het toestel instabiel en start zo nu en dan opnieuw op. Ik kom van Android 2.3.3 en HTC Sense 2.1. Toestel is geleverd met vodafone abo. Een reset naar fabrieksinstellingen zonder gegevens te herstellen en een nieuwe kale sd kaart blijft hetzelfde resultaat geven. Iemand een suggestie om de update toch goed te laten verlopen? Bedankt, Nately
5 Reacties 5
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Nately,

Als eerste welkom hier!
Vervelend om te lezen dat je update niet goed geinstalleerd word....dat lijkt me niet leuk.

Wat ik graag van je zou willen weten, heb je een toestel met VF Branding ( staat er VF Software in je toestel) of heb je een unbranded zonder enige VF software erop?

Bedankt!
Nately
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Chris, bedankt voor je reactie. Er vanuitgaand dat je met VF software vodafone software bedoelt, heb ik een unbranded toestel. Uiteraard ook unrooted. Helpt dat? Nately
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Je kan proberen via de site van HTC de laatste update op te halen en dan te installeren op je toestel? http://www.htc.com/nl/help/htc-desire-s/#download Try it 😉
 
Groet
 
Peter
Nately
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Patrick, helaas biedt HTC allen een download aan voor sync. Niet helemaal wat ik zocht, jammer genoeg. Bedankt voor het meedenken. Nately
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Ehh Peter is me naam eigenlijk maar ok 😉 Dan zou ik adviseren om langs de Vodafone winkel te gaan en daar het toestel te laten controleren lijkt me.

Groet

Peter
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic