qais

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dekkingsprobleem schiphol

Qais Baseq
St-Maartendreef 340
356 TL Utrecht

Betreft: Bereikbaarheid Schiphol.
Utrecht, 9.07. 2013
Geachte heer/mevrouw,

Op 1 juni ’13 heb een abonnement bij Vodafone afgesloten. Dit was Onbeperkt bellen met 4 GB internet, waarover ik €50 per maand betaal. Ik werk als taxi chauffeur op Schiphol. Ik heb een klacht over mijn bereikbaarheid op Schiphol. Sinds het aanschaf van deze provider heb ik geen bereikbaarheid op Schiphol. Ook heb ik een zeer slechte internet verbinding. Dit alles zorgt ervoor dar ik mijn klanten en mijn klanten mijn niet kunnen bereiken.
Ik ben al naar een Vodafone winkel geweest. Hier kreeg ik een nieuwe Simkaart. Ik heb verder de instructies van de medewerker in de Vodafone winkel gevolgd. Ook dit heeft geen resultaat gehad. Ik heb nog steeds geen bereik en een slechte verbinding op Schiphol.
Als dit zo door gaat ben ik gedwongen mijn abonnement op te zeggen. Omdat het geen nut heeft voor mij, als ik niet mijn klanten, en mijn klanten mij kunnen bereiken op Schiphol.
Ik hoop dat ik mijn probleem en klacht voldoende aan u hebt uitgelegd. Ik verwacht dat u mijn probleem kan oplossen.
Met Vriendelijke Groet,
Qais Baseq

3 Reacties 3
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Even op internet zoeken naar "in gebreken stellen"
Staat vast wel ergens een nette (concept)brief die je kan opsturen. Aangezien men je niet de dienst kan leveren waar je de aansluiting voor bent aangegeaan, kan je dit makkelijk doen.
Kijk hier eens. Laatste stukje / alinea.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Qais, welkom op het forum. Mag ik je vragen wat mijn collega's al met je uitgezocht hebben om de oorzaak van het probleem vast te stellen? Is de dekking bv nagekeken, is bekeken op welke locaties op schiphol het precies ging, merk je op andere locaties buiten schiphol hetzelfde, etc?

Ik heb namelijk net zelf heel wat uurtjes op schiphol door mogen brengen (voor intercontinentale vluchten moet je érg lang van tevoren aanwezig zijn) en ik kon overal gewoon bellen en internetten. Op sommige punten was er minder 3G dekking en sprong het netwerk naar 2G, met name bij de gate. Dat is opzich wel logisch. Enorme staalconstructies (kooi v faraday idee), grote afstanden en enorm veel mogelijke interferentiebronnen (mobieltjes zijn op schiphol bepaald niet het enige dat straalt).

Maar bellen en internetten kon ik dus over het algemeen gewoon normaal. Poita's eerste troubleshoot-stap van direct een ingebreke-stelling sturen lijkt me dan ook wat voorbarig 😉


PS.
Klein administratief verzoekje: maak aub één topic aan en geef het een titel die ook het probleem beschrijft. Het forum is vooral bedoeld voor het onderling geven van tips&tricks. Dan is het wel handig als men kan zien wat de is.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Je telefoon instellen op 2G lost waarschijnlijk de problemen met bereikbaarheid op, echter je internet wordt dan wel trager.

Welk toestel gebruik je?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic