Piet Konings

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dekkingskaart werkt niet in Chrome & FireFox

Ik kan de dekkingskaart niet gebruiken in Chrome of FF. Waarom niet?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Piet Konings, welkom!

Dat is zeker vreemd. Ik heb het net zelf even getest in Chrome, maar ik kan de dekkingskaart wel gewoon openen en de dekking op mijn eigen postcode controleren. De dekkingskaart is dus wel in werking. Werkt de browser wel in bijvoorbeeld een andere browser zoals Edge? Zo ja, dan zou ik je willen aanraden om even een cache clean van jouw browser uit te voeren en de cookies te verwijderen. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Piet Konings, welkom!

Dat is zeker vreemd. Ik heb het net zelf even getest in Chrome, maar ik kan de dekkingskaart wel gewoon openen en de dekking op mijn eigen postcode controleren. De dekkingskaart is dus wel in werking. Werkt de browser wel in bijvoorbeeld een andere browser zoals Edge? Zo ja, dan zou ik je willen aanraden om even een cache clean van jouw browser uit te voeren en de cookies te verwijderen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Koekjes accepteren en niet alles laten dichtspijkeren door je browser, dat wil ook nog wel eens helpen 🙂

Piet Konings
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat is een andere dekkingskaart dan die ik te zien krijg! 

Deze . . .

https://tinyurl.com/y8b7oowm

Piet Konings
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja dat weet ik, gisteren of eergisteren alles opnieuw ingesteld. De site van bv eenvandaag werkt nu weer naar behoren.

Overigens vrij bezopen dat je niks mag dichttimmeren! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Yep, daar ben ik het zeker met je eens. Het zou zo moeten zijn dat Vodafone, bij het niet willen accepteren van koekjes, je gewoon de site goed ziet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic