Zonnig888

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dekkingsgraag 4G+ onvoldoende

ik woon in ×××××  en zie dat iedereen in de straat gebruik kan maken van het 4G+ netwerk, behalve ik en de laatste 2 huizen van de straat . Ook in de planning van het komend halfjaar worden wij niet meegenomen en zie ik dat wij een eilandje vormen in het dekkingsgraadgebied. Zouden jullie het laatste stukje van de ******* in Den Helder nie mee kunnen nemen in de planning. Bedankt,

 

Arthur ********

 

 

Moderator edit: straat en achternaam verwijderd ivm privacy.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Zonnig888 
Voor dit soort dingen zou je eigenlijk naar de pagina moeten van Vodafone. Je kan daar controleren over het netwerk, in de buurt. Je kan op die pagina een melding maken en dan komt het op de juiste afdeling. 

pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Zonnig888 
Voor dit soort dingen zou je eigenlijk naar de pagina moeten van Vodafone. Je kan daar controleren over het netwerk, in de buurt. Je kan op die pagina een melding maken en dan komt het op de juiste afdeling. 

pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

En als het kan, verwijder nog even je privé berichten! Iedereen kan dit namelijk lezen. Dit kan alleen binnen het uur, na plaatsen. Klik op de drie bolletjes, die je recht bij het bericht ziet staat, en klik op bewerken. 

Heb Vodafone al bericht, als je het zelf nog kan aanpassen, prima! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels de network check doorlopen @Zonnig888?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic