G25000499

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dekking

Na in april al geklaagd te hebben en nog steeds niks verandert is ben ik het nu wel helemaal zat met vodafone! sinds mijn contract verlening kan ik thuis bijna niet meer bellen of internetten op mijn toestel. de dekking is zo slecht! daaroor ben ik vaak gewoon onbereikbaar en krijg ik te horen waarom had jeje telefoon uitstaan en dat had ik natuurlijk niet maar had weer eens geen netwerk min mijn eigen huis. -Dat is nergens nodig voor, zie ook onze Huisregels -tot dat ik een oplossing van hun krijg. of een compensatie voor het niet kunnen gebruiken van mijn telefoon waar ik wel gewoon veel geld voor betaal.Man Boos
1 Reactie 1
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi,
 
Vervelend dat je problemen hebt met de verbinding. Maar om nou maar te stellen dat het aan Vodafone ligt is wat makkelijk.
Je geeft wat weinig informatie om je verder te kunnen helpen.
 
Er zijn genoeg factoren op te noemen die je bel en internet ervaring kunnen beinvloeden:
 

  • Simkaart
  • Toestel
  • Geografische veranderingen ( hoogbouw, hoogwerkers)
  • Isolatie rondom het huis
  • Weersomstandigheden
De ene zal meer van toepassing zijn dan de andere ( weersomstandigheden bijv)
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic