Boele

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dekking tussen Amsterdam Sloterdijk en Castricum

Wanneer gaat Vodafone eindelijk iets doen aan de dekking tussen Amsterdam Sloterdijk en Castricum?? Ik reis dagelijks met de trein van Alkmaar naar Amsterdam en elke dag tussen Amsterdam Sloterdijk en Castricum heb ik geen verbinding met internet. Heb dit al een keer doorgegeven alleen wordt er blijkbaar niets mee gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met deze issue. Had hier bij KPN nooit problemen mee en dit is voor mij de reden om weer terug te gaan naar KPN. Vanuit Vodanfone krijg ik geen enkele reactie wat ik zeer klantonvriendelijk vind!!. Hier moet toch iets van bekend zijn binnen Vodafone wat het probleem is met de dekking en wat hier aan gedaan gaat worden. Nu laat Vodafone hun klanten gewoon in de kou staan........bedankt voor uw geld en tot ziens...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is jammer om te horen Boele
Heb je ook aan het einde een onderzoek aangemaakt?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Boele

Welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je dit graag snel verbeterd wilt zien.
Zodra je reist met de trein, springt de verbinding van je telefoon van mast naar mast. Hierdoor kan het zijn dat op sommige punten de dekking minder is (afhankelijk van waar de masten staan).
Ik raad je aan om dit aan te melden via de Network check. Hierdoor komt het uit bij mijn collega's die over het netwerk gaan. Zij kunnen controleren waar de masten staan, of er iets mis is en of er verbetering gaat komen.
Heb je dit al eens aangekaart via de Network check?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het inmiddels aangekaart via bovenstaande link Boele?
Boele
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Steven, heb de check gedaan en daar komt ook niets uit. Ik wordt zo van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan of wil blijkbaar helpen of ownership nemen. Zoals gezegd kan ik me niet voorstellen dat ik de enige ben met deze issue aangezien ik elke dag op dit traject tegen deze issue aanloop waarbij ik geen verbinding heb met het internet tussen Amsterdam sloterdijk en Castricum. Het is voor mij duidelijk dat Vodafone hier niets aan wil doen of kan doen of een duidelijk standpunt inneemt. Ze laten het allemaal lekker in het midden waarbij de klant van het kastje naar de muur gestuurd wordt zonder dat er een oplossing komt. Ik ben er wel klaar mee en stap asap weer over naar KPN waar ik nooit dekkingsproblemen had. Heb juist een abonnement met zeer veel data omdat ik dat nodig heb alleen kan ik er nu helemaal niets mee. Betaal dus voor data die ik door de waardeloze dekking van Vodafone niet kan gebruiken.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is jammer om te horen Boele
Heb je ook aan het einde een onderzoek aangemaakt?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat er geen reactie meer is gepost, heb ik het topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic