Lelie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dekking is hopeloos op veel plaatsen

Hallo,
Ik ben 7 November van het KPN netwerk geporteerd naar het Vodafone netwerk in de veronderstelling dat het netwerk van Vodafone uitstekend is. (zie de vele reclame uitingen en de uitspaken op de site van Vodafone) Helaas is de praktijk anders, op veel plaatsen waar ik kom is het bereik droevig zowel telefoon als ook de internetverbindingen. Thuis is het vaak dat er geen netwerk gevonden wordt dus ik ben soms wel en soms niet bereikbaar. De truukjes van de Vodafoonwinkel en helpdesk (op GSM schakelen) al uitgeprobeerd, helaas het blijft slecht. Aangezien ik vanaf 21 november ook geen internetaansluiting thuis heb (super RED is voor mij voldoende aan Gbytes) is het ook niet mogelijk om een femtocell te plaatsen. (PS belachelijk dat je die zou moeten aanschaffen en niet met een waarborgsom te leen kunt krijgen bij een Super RED abb, maar dat terzijde) Ik zou heel graag terug gaan naar KPN, wat zijn de mogelijkheden die Vodafone mij kan bieden om over te kunnen stappen naar KPN.

mvrgr;

John Lelieveldt
6562MC 42
Mijn telefoon is een Samsung Note 3



1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi John,

Wat onhandig zeg. Zo te lezen ben je al over de zichttermijn heen, dus je abonnement terug draaien gaat helaas niet meer. Wat voor dingen zijn er allemaal al geprobeerd? Omdat je aangeeft dat het op veel plaatsen niet goed is zou het ook een toestel/simkaart probleem kunnen zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic