Jeroenvanast

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dekking in ons dorp

Beste Vodafone,

Ik heb in ons dorp (5113TL Ulicoten) weinig tot geen bereik en ben als ik thuis ben ook niet bereikbaar op me mobiel.
Alleen achter in de tuin haal ik 1 streepje en aan de andere kant van de straat.
Nu had ik daar een Vodafone femtocell voor en dat was echt ideaal maar nu hebben jullie daar per 1 oktober 2018 de stekker uit getrokken en ben ik wederom thuis niet bereikbaar.

Mijn toestel ondersteund blijkbaar ook geen bellen over WiFi.
Nu zei een medewerker dat ik contact op moest nemen met de netwerk crew.
Deze kan ik helaas niet terug vinden op de site.

Kunnen jullie mij hierbij helpen want ik mis regelmatig oproepen als ik thuis ben en ben hier niet echt blij mee.
Jammer dat jullie ook geen aankondiging doen naar klanten die een femtocell in huis hebben, maar dat is weer een ander verhaal.

Wat kan ik in deze situatie het beste doen?
Het liefst ook zonder meteen een nieuwe telefoon te moeten kopen...

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet,


Jeroen van Ast
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Jeroenvanast
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een beetje lastig verhaal natuurlijk. Iedereen wil bereikbaar zijn en dan is het lastig dat ze na een geweldige service de stekker eruit trekken. Eigenlijk zouden nu veel telefoons de functie 4G bellen over Wifi moeten beschikken. Voor meer info, kijk even op deze pagina: https://www.vodafone.nl/4gbellen/

Daarom kan je zien of je toestel er echt geschikt voor is. Laat nog even weten of het heeft geholpen en wat voor toestel je hebt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Jeroenvanast,

Nog even een aanvulling: vervelend dat je niet goed bereikbaar bent! Ik raad je aan om eens de stappen van deze link te volgen: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml. Aan het einde van dit stappenplan is er een mogelijkheid om een melding hiervan te maken bij onze technische afdeling. Zij gaan dan aan de hand van jouw voorbeelden onderzoeken wat er aan de hand is op jouw postcode. Ik hoor graag wat eruit is gekomen!
Jeroenvanast
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sharon Ik heb een bericht gestuurd zoals aangegeven dus dat wachten we even af.

Energieboy ik heb een Sony Xperia XZ en de enigste die in de lijst staan zijn Samsung en Apple dus helaas.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Dat is wel heel vervelend Jeroenvanast
Je hebt een bericht verzonden en nu maar afwachten wat Vodafone voor je kan betekenen.
Succes en hou ons hier op de hoogte, bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic