SanvanDam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dekking Terschelling

Er is hier al verschillende malen geklaagt over de slechte dekking op Terschelling. Las net alle antwoorden door en kwam daar 1 tegen dat het op West dan beter is. Nou helaas draai ik op west altijd overal op gratis WIFI anders kun je helemaal niks. Maar waar ik nu tegen aanloop is het volgende:

IK heb een abonnement gehad waarnbij ik in de eerste 8 maanden korting had. Dit kon ik zelf, in dien nodig, bijstellen via internet. Helaas niet dus. Dus naast een best duur abonnement en bijna 1 - 1,5 jaar slechte tot geen (lees vooral GEEN) dekking. Maar goed verder dik tevreden met Vodafone en nu weer een nieuw abonnement. Nu wil ik er graag een 2de SIMkaart bij voor dit nummer. Dat wordt nu geregeld en verstuurd maar als ik vraag om dit gratis te krijgen ter compensatie.....helaas pindakaas. Wie beslist hier over....hogerhand.
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @SanvanDam ,

Vervelend maar misschien dat er storingen zijn of werkzaamheden daardoor kun je misschien minder of geen bereik hebben.
Klik > Vodafone werkzaamheden voor enige werkzaamheden.

(Let er wel even bij op dat als je en dorp of stad ziet die in de buurt is dat die mast ook problemen kan hebben waardoor signalen worden verstoord).

Voor enige tips klik je op de volgende link: Tips & Tricks voor geen bereik
Johanwadscan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bericht 1: ik woon op terschelling en kom op het hele eiland maar het is zeer slecht ik moet zelf een KPN nummer hebben voor werk en ehbo wanneer komen jullie op de KPN mast in Midsland bij en op de mast in Hoorn op p2000 mast ik hoor een hoop klachten als ik onderweg ben gr johan

Bericht 2: Kunnen jullie in Midsland op de KPN mast en in Hoorn op c2000 mast een anthena installeren in Midsland 1 streepje op telefoon en in oosterend zo goed als geen ontvangst hebben KPN nummer er bij

*moderator edit: dubbel bericht samengevoegd*
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Vodafone heeft nu 4G vanaf de mast bij Formerum, en 4G komt verder dan 3G. De tweede mast staat bij Dellewal maar doet nu alleen nog 2G/3G. Als deze straks vernieuwd wordt dan krijg je in ieder geval 4G-dekking erbij, en kans dat huidige 2G/3G-dekking ook beter wordt.

Iets ten noorden van Midsland heeft KPN ook nog een mast staan die waarschijnlijk wel zorgt voor wat betere KPN-dekking in het noorden van het eiland. Ik zou niet al te hard hopen dat daar ineens Vodafone bij komt te hangen eigenlijk...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic