beste cecilia,
Graag wil ik de nodige info toevoegen aan dit topic.
Het betreft niet de dekking in het gebied van den haag het betreft het gehele land. Ik woon toevallig ook in leidscheveen en heb sinds 2 weken geen tot nauwelijks een vervinding.
Ik heb alle instellingen in de telefoon laten contorleren zonder een gewenst resultaat. 3g 4g 5g het maakt werkelijk waar geen verschil. Dit weekend ben ik op vakantie geweest in tilburg daar heb ik precies hetzelfde. Ook ben ik dit weelend in Roermond geweest en je kunt het vast al raden geen internet. Bellen gaat ook zeer moeizaam.
Ook heb ik in tilburg een vodafone filiaal bezocht daar werd geconstateerd dat het aan mijn simkaart zou liggen. 10 euro verder probleem nog altijd aanwezig.
Zojuist ben ik thuis aangekomen en heb ik mijn simkaart in mijn oude toestel geplaats en wonder boven wonder geen probleem.
Mijn neefje die ook in leidscheveen woont heeft precies hetzelfde probleem en ook precies hetzelfde toestel s20 ultra.
Als ik een snelheidstest uitvoer haal ik een internetsnelheid van 1 mb/s "s20 ultra" als ik diezelfde test met mijn oude toestel uitvoer haal ik 135 mb/s "s8".
Conclusie het ligt aan de telefoon zou je denken. Echter is dit niet het geval als ik er een simkaart van kpn in stop haal ik 120 mb/s "s20 ultra".
Ik verwacht spoedig een reactie met een gepaste oplossing.
Betaal namelijk erg veel geld voor dit pakket en heb mijn toestel hard nodig voor mijn werk. Terug naam mijn oude toestel is geen optie aangezien de batterij daarvan zijn beste tijd gehad heeft.
In afwachting,
Leon Moerland