ingevandam

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Deel contacten gmail niet meer te zien in Samsung Galaxy S5

Hallo,
Sinds gisteren ontbreken er veel contactgegevens bij mijn contacten. Een deel is gek genoeg wel te zien.
Het gaat om contacten die in mijn gmail-account staan.
De contacten staan nog wel in mijn gmail-contactenlijst, maar worden dus niet meer weergegeven op mijn telefoon.
Ik heb van alles aan en uit gezet en geprobeerd oplossingen te zoek op internet, maar ik kom er niet uit.
Graag jullie hulp!

Mijn toestel is een Samsung Galaxy S5 (model SM-G900F) Android-versie 5.0

Met vriendelijke groet, Inge van Dam
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ingevandam
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb mijn Google-account van mijn telefoon verwijderd en opnieuw ingeschakeld. Nu lijkt het goed te gaan. Ik denk dat er een synchronisatieprobleem was.
Lijkt nu dus opgelost te zijn.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
In je telefoon kun je aangeven bij de contacten welke account er zichtbaar moeten zijn. Daar zou je ook je Google account kunnen selecteren. Kun je eens checken of je het Google account hebt aan staan?
ingevandam
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor je reactie. Ik heb ingesteld dat alle accounts aan staan, dus ook Gmail (Google).
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je toevallig een software update gedaan?
ingevandam
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nee, dat was al veel eerder (vorige week of de week ervoor). En daarna was het nog in orde.
Ik was gisteren wel met een app bezig en ik zag ineens van alles gebeuren, het beeld viel af en toe weg en de achtergrond werd gewijzigd.
Ik had het idee dat hij - omdat er een wifi-verbinding was - allerlei apps aan het updaten was. Maar ik weet zo niet meer welke dat waren. Is dat eventueel te achterhalen?
ingevandam
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Dit is echt heel vreemd. Twee contacten die verdwenen waren heb ik geopend in Gmail en toegewezen aan een groep (en daarna weer verwijderd). En nu komen die twee weer tevoorschijn 😮
ingevandam
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb mijn Google-account van mijn telefoon verwijderd en opnieuw ingeschakeld. Nu lijkt het goed te gaan. Ik denk dat er een synchronisatieprobleem was.
Lijkt nu dus opgelost te zijn.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het is opgelost 😄
Houd het wel even in de gaten 🙂

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic