jeltol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Deblokkeren van smsdiensten

Beste klanten servicedit is de derde keer dat ik dit formulier invul nu op verzoek van uw tel klanten service van af 16 01 2015 zijn wij bezig af te komen van sms diensten tw no 3190 en 5588 een korte standaard brief als antwoord zelf regelen alles volgens pay info geregeld sms ontvangen u bent niet meer ingeschreven van af 15 jan. Check via Vodafone 20 jan nog wel ingeschreven 21 jan check nog steeds niet de diensten geblokkeerd de vriendelijke dame zou het nu zelf doen en bevestigde dit per sms alle diensten geblokkeerd afz. Vodafone .0pluchting alom grapje vandaag 26 even naar rekening gekeken en er was wederom door de sms ratten afgeschreven contact met klanten service diensten niet geblokkeerd !!! Zal het voor U regelen klasse en weer een sms alles geblokkeerd vriendelijke Nadine R stuurde ook een sms alles geblokkeerd wie neemt de kosten voor zijn rekening ? 7 sms per minuut waar kan ik mijn verhaal kwijt met meer mogelijk heden tot uitleg gaarne reactie
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Jeltol, Dat is uiteraard balen. Je geeft aan dat je op 26-01 naar de rekening hebt gekeken en weer kosten bent tegengekomen van een sms-dienst. Echter gaat deze rekening over de maand december en niet over de maand januari. Als ik het goed begrijp had je de sms-diensten toen nog niet laten blokkeren?
jeltol
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Problemen zijn opgelost via klanten service dank
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic