&Buurman

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De vodafone snelheid is op mijn locatie al jaren dramatisch.

De vodafone snelheid is op mijn locatie binnenshuis al jaren dramatisch. 1mbps up en 3 mbps down op 4g.

In goede tijden haalde ik maximaal 8mbps. Maar dat is al jaren niet meer.

5g is al helemaal uitgesloten. Andere aanbieders heb ik wel 5g en goede snelheid binnen. Waarom lukt het vodafone dan niet?

Door dit “grapje” kan ik geen gebruik maken van Ziggo voordelen en mag ik bij andere providers meer betalen per maand.

Ik wil graag bij Ziggo blijven, dus Vodafone kunnen jullie aub de snelheid hier omhoog brengen zodat ik kan overstappen naar jullie.

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @&Buurman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen bereik, of slecht, is natuurlijk altijd vervelend. Dit heeft ook te maken met goed geïsoleerde huizen, waar Vodafone in jou geval minder goed is dan van andere providers. Voor dit probleem heeft Vodafone, 4G over Wifi en dan kan je gewoon Ziggo gebruiken. Je bent dan via je Wifi binnen in huis bereikbaar. Heb je dat al eens geprobeerd? 

&Buurman
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het ligt hier even anders dan een “woonhuis”.

Dit is een groot complex met verdiepingen en verschillende vleugels.  Aan wifi heb je dan niets, want dat beperkt zich tot het bereik van de modem. 
Even los van wat er allemaal op wifi gebied mogelijk om dit te verbeteren of mogelijk te maken. Is de vraag dus om de snelheid via 4g of 5g pp locatie verhoogd te krijgen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic