Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

De nieuwste features van iOS6

Hi,

Naast de introducering van de Iphone 5 kwam Apple met nog een nieuwe launch afgelopen week: de lancering van iOS 6. Vanaf 19 september j.l. is iOS 6 te downloaden voor Iphone gebruikers. De Iphone 5 is standaard uitgerust met iOS 6. Maar wat is er nieuw aan deze software? Waar zitten de verbeteringen en nieuwe features? In totaal zouden er 200 nieuwe features zitten in iOS 6 ten opzichte van de huidige software. Dat zijn er natuurlijk te veel om hier op te sommen, en sommige van deze "nieuwe" features zijn (zeer) kleine wijzigingen binnen bestaande apps en functies, zoals de verandering van een kleur, of vorm. Daarom hieronder een opsomming van de grootste wijzigingen en interessantste features die we terugvinden in iOS 6.

Heb jij nog aanvullingen? Plaats deze er vooral bij, zo kunnen we de informatie zo volledig mogelijk maken voor alle Apple fans en geïnteresseerden!






Maps


De nieuwe Maps app zorgt ervoor dat jij altijd de weg vind. De map elementen zijn gebaseerd op vectors, wat betekent dat graphics en tekst ongelofelijk scherp zijn, zelfs wanneer je inzoomt. Rondkijken gaat zeer vloeiend en de app reageert erg snel op de aanwijzingen en richtingen die jij aangeeft. Heb je aanwijzingen nodig hoe je van A naar B komt? Maps geeft je niet alleen de juiste richting aan, het geeft gesproken feedback op het moment dat je moet afslaan. Deze app geeft je ook realtime verkeersinformatie en alternatieve routes om overbodige vertragingen te voorkomen. De fly-over functie staat je toe om van boven af bijvoorbeeld een metropool te bekijken of specifieke gebieden met foto-realistische beelden en interactieve 3D weergaves.



iCloud

iCloud is direct geïntegreerd op de Iphone 5. Zodra je iCloud opstart heb je directtoegang to alle files, foto's, video's etc. die je nodig hebt, of je nou op je iPhone, iPad, iPod touch, Mac of PC zit. Nieuwe features die te vinden zijn in iOS 6 verschaffen je zelf meer toegang en mogelijkheden in iCloud. Deel de foto's met de mensen die jij hebt geselecteerd via gedeelde foto streams. Localiseer, vergrendel en vind jouw verloren toestel terug, veel makkelijker dan ooit, via de "Vind mijn telefoon" optie. Of browse een webpagina op één toestel en ga verder waar je bent gebleven op een ander toestel of apparaat via de iCloud Tabs. En dit is nog maar het begin van alle mogelijkheden die iCloud jou bied...



Siri

In iOS 6 zijn er ook een aantal nieuwe features voor de populaire functie Siri. Siri begrijpt in iOS 6 meer talen en ook meer commando's. Een aantal nieuwe commando's omvatten:



  • Apps: vraag Siri om apps op te starten.
  • Integratie van Facebook en Twitter: laat Siri jouw Facebook of Twitter posts opstellen.
  • Films/Entertainment: vraag Siri om een lijst op te stellen van bisoscoopfilms en bioscopen waar deze draaien en hoe laat.
  • Restaurants: vraag Siri om een restaurant voor je te vinden gebaseerd op een aantal ingegeven criteria zoals locatie, menu en prijs.
  • Sport: vraag Siri voor statistieken, uitslagen, en schema's van verschillende sporten.

LET OP: veel nieuwe functionaliteiten van Siri zijn gebonden aan het land waar je je bevind en van je provider. In Nederland zijn op dit moment de mogelijkheden van Siri helaas nog altijd vrij beperkt. Desondanks wilde ik jullie niet de informatie van deze nieuwe mogelijkheden niet onthouden. Bovenstaande mogelijkheden zullen op dit moment nog niet beschikbaar zijn voor Nederlandse gebruikers.



Facebook integratie

Je hoeft geen aparte app meer te downloaden om gebruik te kunnen maken van Facebook in iOS6. De functionaliteiten zijn geïntegreerd in iOS 6 en zullen zich automatisch synchroniseren met je contacten en calender, tenzij je dit natuurlijk zelf niet wenst. Daarnaast is ook de optie geïntegreerd om direct vanuit andere apps berichten te posten op Facebook, zoals vanuit Siri, Camera, Photo's, Safari en Maps.

Het is echter allemaal zelf in te stellen welke apps mogen synchroniseren met Facebook en vanuit welke apps berichten kunnen worden gepost.


Passbook

Een nieuwe applicatie voor het beheren van al jouw tickets, (kortings)bonnen, loyalty cards, boarding passes etc. Deze applicatie haalt uit andere apps jouw tickets en toont via locatiebepaling de geschikte pas/bon/ticket voor jouw locatie op het vergrendel scherm of in de app zelf.


Ontwikkelaars van apps moeten echter wel hun apps zo ontwikkelen dat integratie met passbook mogelijk is.


FaceTime


We kenden FaceTime natuurlijk al, maar enkel via Wi-Fi. Nu is FaceTime ook
beschikbaar via 3G! Het vebruik van FacTime zal dan uit je databundel worden gehaald. Let hier natuurlijk wel mee op, want het is streaming beeld en audio.

Do Not Disturb

Voor binnenkomende gesprekken, FaceTime gesprekken, berichten en notificaties kun je een "niet storen" functie inschakelen. Daarnaast heb je ook een reply en remind functie. Met de "Reply" functie kun je snel en makkelijk een vooraf ingesteld bericht sturen aan iemand wiens oproep je zojuist hebt geweigerd. Met de remind functie kun je voor jezelf een callback reminder instellen wanneer je een gesprek hebt geweigerd van iemand die je wel nog terug moet bellen.



Dit zullen vast en zeker nog lang niet alle gave, leuke, interessante, nieuwe features zijn van iOS 6. Maar voor zover de opsomming van mijn kant. Daarom roep ik jullie ook op, missen jullie nog zaken? Vertel het mij, vul deze topic aan met jouw ervaringen met iOS 6 (hoe kort die nu misschien ook pas is)! Ik ben benieuwd of jullie nog gave nieuwe features hebben kunnen ontdekken die hier absoluut niet mogen ontbreken!
35 Reacties 35
hankiepankie

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Die Passbook app lijkt me echt ideaal! Ben alleen wel benieuwd of het ook al in Nederland goed te gebruiken is. Heeft iemand daar al ervaringen mee? Heb iOS6 zelf nog niet geïnstalleerd... 
 
Gr.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heey Hankiepankie,

Hier ben ik ook wel benieuwd naar of er al iemand ervaring mee heeft met deze App !

Groet - Kind regards,
Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL


Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
De Nederlandse koffie en thee-keten Kaldi maakt al gebruik van Passbook en fashion outlet Rosada ook.
Paylogic heeft aangegeven ook gebruik ervan te gaan maken voor concert- en festivalkaarten.
Dus dat is wel ideaal....

Je krijgt dan bijvoorbeeld kortingsbonnen of tickets via de mail en door op een linkje in die mail te klikken wordt je ticket of bon automatisch toegevoegd aan Passbook.

In België worden je bioscoopkaartjes van Kinepolis ook bewaard in Passbook, zou wel handig zijn als een bioscoopketen hier in NL dat ook zou doen.

En er zijn nog wel meer bedrijven die hun interesse tonen, zoals Rabobank, Virgin Australië (handig als je op vakantie wilt gaan ;)) etc.....

Jullie nog anderen bedrijven gehoord? Of welke bedrijven zou jij graag zien dat gebruik gaan maken van deze nieuwe functie van iOS 6? Kan veel ruimte in je portemonnee schelen denk ik....en het aantal vergeten tickets/bonnetjes/kaarten etc verminderen, want je telefoon heb je toch (bijna) altijd bij je.
Q-Sholk

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ik las op Twitter dat Pathe erover denkt om te gaan werken met Passbook
"Er wordt momenteel bekeken of dit voor Pathé een optie is. Mobiel scannen is eigenlijk al mogelijk."
 
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Stevie schreef:
De Nederlandse koffie en thee-keten Kaldi maakt al gebruik van Passbook en fashion outlet Rosada ook.
Paylogic heeft aangegeven ook gebruik ervan te gaan maken voor concert- en festivalkaarten.
Dus dat is wel ideaal....
 
Je krijgt dan bijvoorbeeld kortingsbonnen of tickets via de mail en door op een linkje in die mail te klikken wordt je ticket of bon automatisch toegevoegd aan Passbook.
 
In België worden je bioscoopkaartjes van Kinepolis ook bewaard in Passbook, zou wel handig zijn als een bioscoopketen hier in NL dat ook zou doen. 
 
En er zijn nog wel meer bedrijven die hun interesse tonen, zoals Rabobank, Virgin Australië (handig als je op vakantie wilt gaan ;)) etc.....
 
Jullie nog anderen bedrijven gehoord? Of welke bedrijven zou jij graag zien dat gebruik gaan maken van deze nieuwe functie van iOS 6? Kan veel ruimte in je portemonnee schelen denk ik....en het aantal vergeten tickets/bonnetjes/kaarten etc verminderen, want je telefoon heb je toch (bijna) altijd bij je.
 
Hi Stevie,
 
Ik weet dat je eigenlijk helemaal geen tijd hebt, maar lees bijgaand stukje maar eens.
 
http://edition.cnn.com/2012/09/19/travel/mobile-airport-travel-apps/index.html?iref=allsearch
 
Empty pocket staat nog maar in de kinderschoenen. Heeft zoveel voordelen, maar in dit stukje staan ook
wat nadelen die volgens mij essentieel zijn.
 
Vooralsnog superhandig mbt tickets/bonnetjes/kaarten indd. 
 
 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Hi Stevie,

Ik weet dat je eigenlijk helemaal geen tijd hebt, maar lees bijgaand stukje maar eens.

http://edition.cnn.com/2012/09/19/travel/mobile-airport-travel-apps/index.html?iref=allsearch

Empty pocket staat nog maar in de kinderschoenen. Heeft zoveel voordelen, maar in dit stukje staan ook
wat nadelen die volgens mij essentieel zijn.

Vooralsnog superhandig mbt tickets/bonnetjes/kaarten indd.



Hey dankjewel!
Leuk dat je dit even met me deelt, zal het zo snel mogelijk eens doornemen.

En hoe bevalt het toestel? en de software? Nog leuke dingetjes ontdekt?
Want jij had hem al ontvangen toch?

Als je nog wat leuks hebt over het toestel of de software, deel het dan vooral, ben erg benieuwd naar jullie ervaringen als Apple/iPhone experts!
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
 
Hey dankjewel!
Leuk dat je dit even met me deelt, zal het zo snel mogelijk eens doornemen.
 
En hoe bevalt het toestel? en de software? Nog leuke dingetjes ontdekt? 
Want jij had hem al ontvangen toch?
 
Als je nog wat leuks hebt over het toestel of de software, deel het dan vooral, ben erg benieuwd naar jullie ervaringen als Apple/iPhone experts!
 
 
Hey Stevie,
 
Indd gisteren de phone geleverd gekregen.
Ik denk niet dat ik de aangewezen persoon ben om hier een lyrisch stukje te schrijven over de nieuwe iPhone, daar ben ik te nuchter voor.:D Ik gebruik al jaren diverse Apple producten. Het gebruiksgemak en design zijn top.
 
Qua uiterlijk : Groter scherm is "truly amazing" the best screen ever on iPhone om in Apple-termen te blijven.
Hij is lichter maar voelt wel goed aan, geen plastic feeliing. Enige "minpuntje" : De volumeknopjes zitten wat losser in het toestel.
Als je hem neerlegt hoor je ze trillen, beetje cheap soundje, maar goed. Design is naar mijn mening minder dan de 4s, die ziet er wat luxer en gelikter uit. De bijgeleverde earpods zijn perfect. 
 
Wat de software betreft, ik gebruik al langer Apple, dus voor mij niet echt mega-veranderingen. Apple staat volgens mij tegenwoordig voor evolutie en niet meer zo zeer voor revolutie. Is ook moeilijk als je al "amazing devices" maakt. Haha
De Facebook integratie is top, Passbook is ook een potentieel succes, afhankelijk van het aantal bedrijven in NL wat mee gaat doen.
Ik denk dat Passbook meer een soort van tussenstap is naar het empty wallet principe.
Ja....Siri....ik gebruik tools pas als ze goed te gebruiken zijn, en dat is met Siri in NL nog lang niet zo. Opzich prima feature.
Facetime via 3G netwerk is een logische een noodzakelijk stap, prima dus.
Even los van de problemen met de maps applicatie, qua looks ziet maps er top uit. Kijk maar eens naar Manhattan in 3D.
 
Verder is de nieuwe iPhone oud vertrouwd Apple. Nog steeds de beste smartphone op de markt. Maar dat is mijn bescheiden mening.
 
Groet,
Alex
 
 
 
 
 
 
 
 
hankiepankie

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ok, thanks voor de info! Ben echt eens benieuwd, wilde deze week toch eens eindelijk de update doen naar iOS6.
 
Verder heb ik me nog niet echt verdiept in de software maar dat Passbook was voor mij het eerste dat eruit sprong. Zou ideaal zijn als ik niet meer alle kortingspasjes hoef mee te slepen in mijn portemonnee haha.
 
Je hoort wel echt zoveel slechte dingen over de maps app in iOS6. Centraal Station in Amsterdam zou bv niet eens weergegeven worden. Kun je Google Maps wel nog apart downloaden eigenlijk?
 
Gr.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
TheBroker schreef:

Hey Stevie,

Indd gisteren de phone geleverd gekregen.
Ik denk niet dat ik de aangewezen persoon ben om hier een lyrisch stukje te schrijven over de nieuwe iPhone, daar ben ik te nuchter voor.:D Ik gebruik al jaren diverse Apple producten. Het gebruiksgemak en design zijn top.

Qua uiterlijk : Groter scherm is "truly amazing" the best screen ever on iPhone om in Apple-termen te blijven.
Hij is lichter maar voelt wel goed aan, geen plastic feeliing. Enige "minpuntje" : De volumeknopjes zitten wat losser in het toestel.
Als je hem neerlegt hoor je ze trillen, beetje cheap soundje, maar goed. Design is naar mijn mening minder dan de 4s, die ziet er wat luxer en gelikter uit. De bijgeleverde earpods zijn perfect.

Wat de software betreft, ik gebruik al langer Apple, dus voor mij niet echt mega-veranderingen. Apple staat volgens mij tegenwoordig voor evolutie en niet meer zo zeer voor revolutie. Is ook moeilijk als je al "amazing devices" maakt. Haha
De Facebook integratie is top, Passbook is ook een potentieel succes, afhankelijk van het aantal bedrijven in NL wat mee gaat doen.
Ik denk dat Passbook meer een soort van tussenstap is naar het empty wallet principe.
Ja....Siri....ik gebruik tools pas als ze goed te gebruiken zijn, en dat is met Siri in NL nog lang niet zo. Opzich prima feature.
Facetime via 3G netwerk is een logische een noodzakelijk stap, prima dus.
Even los van de problemen met de maps applicatie, qua looks ziet maps er top uit. Kijk maar eens naar Manhattan in 3D.

Verder is de nieuwe iPhone oud vertrouwd Apple. Nog steeds de beste smartphone op de markt. Maar dat is mijn bescheiden mening.

Groet,
Alex



Te nuchter? Ik vind dat je zojuist een een heel net stukje voor hier hebt geplaatst! Dit kan anderen echt wel helpen. Dus dankjewel!
De eerste gebruikerservaring is dus binnen 😄






TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
hankiepankie schreef:
Ok, thanks voor de info! Ben echt eens benieuwd, wilde deze week toch eens eindelijk de update doen naar iOS6.
 
Verder heb ik me nog niet echt verdiept in de software maar dat Passbook was voor mij het eerste dat eruit sprong. Zou ideaal zijn als ik niet meer alle kortingspasjes hoef mee te slepen in mijn portemonnee haha.
 
Je hoort wel echt zoveel slechte dingen over de maps app in iOS6. Centraal Station in Amsterdam zou bv niet eens weergegeven worden. Kun je Google Maps wel nog apart downloaden eigenlijk?
 
Gr.
Nee Hankie, geen Google maps app meer in iOS6. En die komt er voorlopig ook niet, Google laat Apple even lekker ploeteren met hun misser op maps gebied. Je kunt nog wel Google maps gebruiken via Safari, gewoon via de Google website.
 
Er zitten indd veel fouten in de Maps app. Schijnt ook dat de locatie die je zoekt soms paar 100 meter verderop zit....dus "bestemming nog niet bereikt" zou TomTom zeggen. Dus voorlopig gewoon Google maps via de browser of oldschool TomTom gebruiken.
 
Zoals als gezegd.....veel handige verbetering....maar laten we eerlijk zijn....dat gehype is een beetje too much. 
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
MauriceD schreef:
Heey Hankiepankie,
 
Hier ben ik ook wel benieuwd naar of er al iemand ervaring mee heeft met deze App !
 
Groet - Kind regards,
Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
 
 
Nog geen ervaring mee, maar Apple zet wel een stap in de goede richting. Zie link.
 
http://www.iphoneclub.nl/209952/apple-introduceert-add-to-passbook-knop-voor-websites-en-e-mails/
 
Verder trouwens prima site om nieuws, tips etc vandaan te halen. Ze hebben ook een app.
 
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi TheBroker,

Ja inderdaad, dat is een van de websites die ik regelmatig in de gaten houd 😉
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
SeR schreef:
Hi TheBroker,
 
Ja inderdaad, dat is een van de websites die ik regelmatig in de gaten houd 😉
 
 
 
Hey SeR,
 
Over achterkanten gesproken, wat is jouw mening over de achterkant van de iPhone5?
 
Groet,
Alex
Wvanderspek

Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Even over de Do Not Disturb functie (erg handig)
 
Ik gebruik deze functie al sinds IOS6 uit is.  (en nee dat is nog niet zo heel lang).
 
Het mooie aan deze functie is dat je hem automatisch kan laten instellen. Ik heb dit dus gedaan. Hij gaat bij mij om 22:00 aan en om 08:00 weer uit. Je krijgt dan alle berichten wel binnen maar je scherm zal niet oplichten.
 
Wel even heel belangrijk mensen kunnen je wel bellen maar je zal dit niet merken, mits je deze personen aan je favorieten toevoegd. Dit heb ik ook gedaan met mensen die mij mogen storen tijdens mijn (als zeg ik het zelf) welverdiende nachtrust. Een belangrijk puntje dus!
Riffraff

Liefhebber
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes
Korte reactie mijnerzijds nu ik de iPhone 5 een dag of 2 in gebruik heb. iOs6 al op de iphone 4 gehad en het eerste dat opvalt is de snelheid. Wat een wereld van verschil!!! Daarmee samenhangend ben ik blij dat de iPhone 5 nu wireless N ondersteund, dat m.i. zeker bijdraagt aan de snelheidservaring. als ik thuis via de timecapsule wifiverbinding op 5gHz maak staan websites wel zo ongelofelijk snel in beeld dat ik het idee heb dat zelfs mijn Macbook Pro het niet bij kan benen.
T.a.v. de nieuwigheidjes in iOs 6 kan ik meegaan met commentaren voo rmij, het is meer evolutie dan revolutie. Passbook moet zich nog gaan bewijzen en zal geheel afhangen van de wil van bedrijven om Passbook te integreren in hun betalingssystemen, als dit gaat lopen likt het me geweldig. Wel ben ik daarbij benieuwd in hoeverre de veligheid gegarandeerd is, want ik geloof niet dat Passbook of vergelijkbare apps al zwaar onder vuur genomen zijn door minder goedbedoelende figuren...
Siri is leuk en kan potentieel heel groot worden zodra inderdaad de NLD ondersteuning geimplementeerd gaat worden. ik heb er een beetje mee gestoeid en wat mij betreft is het nadeel nu voornamelijk nog dat je echt goed engels moet praten om geen rare effecten te rkijgen. Het lukt me in ieder geval vrij goed om restaurantjes te vinden, filminfo te raadplegen en apps te starten, de laatste 2 nieuwe functionaliteit in Siri. Ik ga nog verder stoeien en zal mijn bevindingen posten.
Tot slot, en die moet eigenlijk ook ergens anders, maar vwb de upgrade van iPhone 4 naar 5 en van iOs5 naar 6, eenieder die Apple een beetje gewend is weet dat ddit probleemloos gaat. oude toestel aan iTunes hangen, keer syncen, nieuwe toestel eraan hangen en gaan. Niks geen backup van contacten op SIM en weet ik wat (dat is zo 2009!!!) en eenieder die dat nu nog doet is in mijn optiek niet handig bezig met zijn smartfone, maar goed, no pun intended.
 I'll keep you posted!
 
Tamara-h

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hankiepankie schreef:
Ok, thanks voor de info! Ben echt eens benieuwd, wilde deze week toch eens eindelijk de update doen naar iOS6.
 
Verder heb ik me nog niet echt verdiept in de software maar dat Passbook was voor mij het eerste dat eruit sprong. Zou ideaal zijn als ik niet meer alle kortingspasjes hoef mee te slepen in mijn portemonnee haha.
 
Je hoort wel echt zoveel slechte dingen over de maps app in iOS6. Centraal Station in Amsterdam zou bv niet eens weergegeven worden. Kun je Google Maps wel nog apart downloaden eigenlijk?
 
Gr.
Hi Hankiepankie,

 
Ik heb inderdaad ook heel veel slechte berichten gehoord over de Maps functie. Was laatst een wedstrijd voor Fernandes op Slam FM waarbij finalisten vanuit de studio zo snel mogelijk naar Schiphol moesten komen... 1 meisje vertrouwde blind op de maps functie en kwam uiteindelijk op de snelweg richting Breda...niet helemaal de bedoeling! 
 
Wel zonde, want op het eerste gezicht vind ik de maps functie er supermooi uit zien! 🙂
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Tamara-h schreef:
hankiepankie schreef:
Ok, thanks voor de info! Ben echt eens benieuwd, wilde deze week toch eens eindelijk de update doen naar iOS6.
 
Verder heb ik me nog niet echt verdiept in de software maar dat Passbook was voor mij het eerste dat eruit sprong. Zou ideaal zijn als ik niet meer alle kortingspasjes hoef mee te slepen in mijn portemonnee haha.
 
Je hoort wel echt zoveel slechte dingen over de maps app in iOS6. Centraal Station in Amsterdam zou bv niet eens weergegeven worden. Kun je Google Maps wel nog apart downloaden eigenlijk?
 
Gr.
Hi Hankiepankie,

 
Ik heb inderdaad ook heel veel slechte berichten gehoord over de Maps functie. Was laatst een wedstrijd voor Fernandes op Slam FM waarbij finalisten vanuit de studio zo snel mogelijk naar Schiphol moesten komen... 1 meisje vertrouwde blind op de maps functie en kwam uiteindelijk op de snelweg richting Breda...niet helemaal de bedoeling! 
 
Wel zonde, want op het eerste gezicht vind ik de maps functie er supermooi uit zien! 🙂
Tsja....ik denk dat het probleem in dit specifieke voorbeeld ligt aan het feit dat maps werd gebruikt door een meisje/vrouw.;):p
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
TheBroker schreef:
Tamara-h schreef:
hankiepankie schreef:
Ok, thanks voor de info! Ben echt eens benieuwd, wilde deze week toch eens eindelijk de update doen naar iOS6.

Verder heb ik me nog niet echt verdiept in de software maar dat Passbook was voor mij het eerste dat eruit sprong. Zou ideaal zijn als ik niet meer alle kortingspasjes hoef mee te slepen in mijn portemonnee haha.

Je hoort wel echt zoveel slechte dingen over de maps app in iOS6. Centraal Station in Amsterdam zou bv niet eens weergegeven worden. Kun je Google Maps wel nog apart downloaden eigenlijk?

Gr.
Hi Hankiepankie,


Ik heb inderdaad ook heel veel slechte berichten gehoord over de Maps functie. Was laatst een wedstrijd voor Fernandes op Slam FM waarbij finalisten vanuit de studio zo snel mogelijk naar Schiphol moesten komen... 1 meisje vertrouwde blind op de maps functie en kwam uiteindelijk op de snelweg richting Breda...niet helemaal de bedoeling!

Wel zonde, want op het eerste gezicht vind ik de maps functie er supermooi uit zien! 🙂
Tsja....ik denk dat het probleem in dit specifieke voorbeeld ligt aan het feit dat maps werd gebruikt door een meisje/vrouw.;):p
Hey hey, we houden het wel netjes hier he 😉
Niet gaan lopen discrimineren.....

Ik ben ook community manager in een technische branche....en ook nog altijd een vrouwtje, dus technologie en vrouwen gaat best samen.
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Stevie schreef:
TheBroker schreef:
Tamara-h schreef:
hankiepankie schreef:
Ok, thanks voor de info! Ben echt eens benieuwd, wilde deze week toch eens eindelijk de update doen naar iOS6.
 
Verder heb ik me nog niet echt verdiept in de software maar dat Passbook was voor mij het eerste dat eruit sprong. Zou ideaal zijn als ik niet meer alle kortingspasjes hoef mee te slepen in mijn portemonnee haha.
 
Je hoort wel echt zoveel slechte dingen over de maps app in iOS6. Centraal Station in Amsterdam zou bv niet eens weergegeven worden. Kun je Google Maps wel nog apart downloaden eigenlijk?
 
Gr.
Hi Hankiepankie,

 
Ik heb inderdaad ook heel veel slechte berichten gehoord over de Maps functie. Was laatst een wedstrijd voor Fernandes op Slam FM waarbij finalisten vanuit de studio zo snel mogelijk naar Schiphol moesten komen... 1 meisje vertrouwde blind op de maps functie en kwam uiteindelijk op de snelweg richting Breda...niet helemaal de bedoeling! 
 
Wel zonde, want op het eerste gezicht vind ik de maps functie er supermooi uit zien! 🙂
Tsja....ik denk dat het probleem in dit specifieke voorbeeld ligt aan het feit dat maps werd gebruikt door een meisje/vrouw.;):p
Hey hey, we houden het wel netjes hier he 😉
Niet gaan lopen discrimineren.....
 
Ik ben ook community manager in een technische branche....en ook nog altijd een vrouwtje, dus technologie en vrouwen gaat best samen.
 
 
Hahaha.....je moet zo'n forum af en toe een beetje luchtig houden....lachen is belangrijk!
 
Je bent een "vrouwtje" naar m'n hart.....en een uitzondering op de regel.....oeps I did it again.....;)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic