Beste
Energieboy Bedankt voor je reactie op dit "klanten helpen klanten" forum. Het is mooi dat je zo snel een antwoord geeft op mijn vraag, maar eigenlijk ook niet. Want de vraag wordt niet beantwoord. Ik vraag het in dit geval aan iemand van Vodafone, of die mij kunnen uitleggen, waarom dit allemaal zo lang moet duren. Zij hebben toegang tot afdelingen (zoals bijvoorbeeld R&D) die hierop een antwoord zouden kunnen geven. Of ze dat willen is een tweede, maar jij als "klant" hebt dat niet. Vandaar nogmaals mijn vraag, kan iemand van Vodafone mij uitleggen, waarom dit zo lang moet duren?
Apple pay is iets totaal anders. Apple moet hiervoor afspraken maken (onderhandelen) met banken, bedrijven en telecomproviders. Zulke dingen kosten enorm veel tijd. En het is een kwestie, van prioriteiten stellen. Waar levert iets het meeste op. Dat is iets totaal anders als zelf een product uitbrengen of een dienst uitgeven. (Hoewel dit ook voor de e-sim kan gelden, maar dan voor 1 bedrijf, in dit geval Vodafone).
Dus ik ben benieuwd.:wink: