Feest! Samsung bestaat 10 jaar en viert dit met maar liefst drie nieuwe modellen: de Samsung S10, S10+ en S10e.
De smartphones zijn uitgerust met een nog groter scherm met
curved OLED-display. Verder beschikken de nieuwe modellen over een schat aan cameramogelijkheden en supersnelle hardware. Samsung heeft er bovendien voor gekozen om de vingerafdrukscanner te verplaatsen naar de voorkant. De vingerafdrukscanner is onder het beeldscherm geplaatst en werkt met geluidsgolven. Hierdoor werkt de scanner beter in het geval van warme, vochtige en koude weersomstandigheden.
Wil je meer weten over de specificaties per toestel? Klik dan
hierrrrrrr.
In welke kleur zijn de nieuwe toestellen verkrijgbaar?De drie modellen zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar:
Waar kan ik de S10, S10+ of de S10e bestellen?De Samsung Galaxy S10, S10+ en S10e zullen te bestellen zijn via onze
Vodafone winkels,
webshop of 0800-0560.
Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?De leveringen van de Samsung S10's zullen starten
vanaf 8 maart. Na je bestelling ontvang je concrete informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd.
NummerbehoudStap je over met nummerbehoud? Dan moet het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Cadeautje!Pre-order je tussen 20 februari en 7 maart de nieuwe Samsung Galaxy S10 of S10+? Dan ontvang je de Wireless Galaxy Buds t.w.v. € 149 cadeau!
Let op: dit geldt dus
niet voor de Samsung S10e!
Lees alle ins en outs en
voorwaarden van de Wireless Galaxy Buds-actie op
deze pagina.
Uiteraard zijn we weer benieuwd naar jullie mening over de nieuwe Samsung toestellen. Wat vinden jullie van deze nieuwe modellen? Ga je één van deze juweeltjes aanschaffen? En welke dan?
Let us know!
Verkorte link naar dit topic: http://voda.fo/ne/mhvwd