Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De nieuwe Samsung S10, S10+ en S10e zijn er!

Feest! Samsung bestaat 10 jaar en viert dit met maar liefst drie nieuwe modellen: de Samsung S10, S10+ en S10e.

De smartphones zijn uitgerust met een nog groter scherm met curved OLED-display. Verder beschikken de nieuwe modellen over een schat aan cameramogelijkheden en supersnelle hardware. Samsung heeft er bovendien voor gekozen om de vingerafdrukscanner te verplaatsen naar de voorkant. De vingerafdrukscanner is onder het beeldscherm geplaatst en werkt met geluidsgolven. Hierdoor werkt de scanner beter in het geval van warme, vochtige en koude weersomstandigheden.

Wil je meer weten over de specificaties per toestel? Klik dan hierrrrrrr.



In welke kleur zijn de nieuwe toestellen verkrijgbaar?
De drie modellen zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar:

Waar kan ik de S10, S10+ of de S10e bestellen?
De Samsung Galaxy S10, S10+ en S10e zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
De leveringen van de Samsung S10's zullen starten vanaf 8 maart. Na je bestelling ontvang je concrete informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd.

Nummerbehoud
Stap je over met nummerbehoud? Dan moet het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Cadeautje!
Pre-order je tussen 20 februari en 7 maart de nieuwe Samsung Galaxy S10 of S10+? Dan ontvang je de Wireless Galaxy Buds t.w.v. € 149 cadeau!
Let op: dit geldt dus niet voor de Samsung S10e!

Lees alle ins en outs en voorwaarden van de Wireless Galaxy Buds-actie op deze pagina.

Uiteraard zijn we weer benieuwd naar jullie mening over de nieuwe Samsung toestellen. Wat vinden jullie van deze nieuwe modellen? Ga je één van deze juweeltjes aanschaffen? En welke dan?

Let us know!

Verkorte link naar dit topic: http://voda.fo/ne/mhvwd
37 Reacties 37
Mic_Arm

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoe zit dat met de Galaxy S10 X ? Ik heb veel gelezen over dit toestel, met zijn 12GB geheugen, 5000 MHz batterij en niet te vergeten zijn 6,7 inch scherm . (En hoeveel camera's ook er weer?)
Wordt het nog wel verkocht in Nederland? In de Vodafone winkel? Tot nu toe zie ik alleen 3 versies van de S10.
Ben benieuwd...
Mic_Arm

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik bedoel mAh batterij natuurlijk 🙂
Maar ook 5G ondersteuning...
Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit zijn de versies die wij aanbieden op dit moment Mic_Arm
De Galaxy S10 X staat bekend als de Galaxy S10+ of de S10 Plus. Deze vind je hierboven terug 🙂
Aan 5G heb je hier nog niks.

Je kunt nu alleen de toestellen pre-orderen. Pas zodra dat voorbij is kun je de toestellen bestellen via de winkel.
De Samsung Galaxy S10 is 6,1 inch groot. Die heeft drie camera’s achterop en eentje aan de voorkant. Dan is er de Galaxy S10 Plus, met opnieuw drie camera’s aan de achterkant, maar ook een dubbele frontcamera. Deze heeft weer een groter scherm (6,4 inch), net als eerdere Plus-modellen.

De Samsung Galaxy S10 is ook voorzien van een grotere accu dan zijn voorganger. De accucapaciteit van de S10 bedraagt 3400 mAh, De grotere S10 Plus heeft zelfs een 4100 mAh-accu, terwijl de goedkopere S10e het doet met 3100 mAh.

De Samsung Fold, wordt hier nog niet aangeboden (Dit is diegene die je mist) .
Mic_Arm

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Bedankt voor je snelle reactie Steven.
Ik denk de S10 plus met 512 GB te gaan bestellen, omdat hij heeft wel 8GB geheugen aan boord, (en voor de 12GB ben je gauw en kleine 1300 euro kwijt)
Ik heb zelf nog een SD kaart van 128 GB en dus niet echt 512 erbij nodig, maar tja is er geen keuze van 8Gig met 128 ruimte... :Misschien neem ik genoeg aan die 6GB... moet nog ff over na denken 🙂
Toch merk ik een flinke stap naar voor van Samsung, die laat ver staan de S8 en S9, en daar ben ik blij om.
Nog ff en de mobiele telefoon score better dan de beste laptop!!!!!!!
Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ja absoluut, ik ben zelf ook aan het kijken voor een nieuwe. Maar ben nog aan het twijfelen tussen de Plus en de S10. Ik heb altijd de plus/ edge gehad. Wat ik erg fijn vond. Het interne werkgeheugen vind ik wel belangrijk. Liever iets meer dan te weinig. Omdat anders na lop van tijd de toestellen traag worden etc. En het is ook super fijn om meerdere apps tegelijk te draaien etc.
Mic_Arm

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Eerlijk gezegd, was de S10 X beschikbaar geweest had ik gek gedaan, in de zin van "je leef maar een keer", maar hoe dan ook zal ik kiezen voor een Plus versie. Ik had zelf een S8, en daar was niets mis mee, behalve dat ik steeds na keek naar die van de schoonzoon, want hij had de S8 Plus, en dat is ongetwijfeld meer ruimte, meer beeld voor video, meer van alles... Misschien dat voor een vrouw is het te groot maar als je een beetje lange vingers heeft, zoals ik, dan pas de toestel echter wel. Qua geheugen heb je gelijk, liever meer dan minder! Je moet immers twee jaar mee doen, (meestal) en ondertussen staat de technologie niet stil. Na fijn, met een beetje denk werk, iedereen vindt wat het beste voor hem/haar is...
Groetjes
abtler

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedemiddag,

Of ik kijk er over heen of het staat nergens maar is de S10 dualsim of niet ?

Groet.
Mic_Arm

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ja, volgens mij wel, alleen je zal moeten kiezen tussen sim kaart en data kaart. Maar in principe, als je kiest voor sim kaart met tweede telefoonnummer, heb je nog genoeg ruimte met minimaal 128GB intern, (of moet je echter veel video's willen storen). Ik had 64GB op mijn S8, naast een 128GB data kaart, en allebei waren nog niet eens op de helft.
abtler

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok. bedankt!

Veel ruimte heb ik niet nodig aangezien ik geen video's etc opsla / foto's regelmatig overzet naar mijn pc. Een tweede buitenlands nummer is wel nodig dus moet dualsim zijn.

Vond ik bij deze nergens terwijl het bij de A9 (mijn eerste keuze) wel stond.
Mic_Arm

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
https://www.galaxyclub.nl/nieuws/samsung-galaxy-s10-dual-sim/
Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is inderdaad dualsim.
Je hebt de optie om een simkaart en een sd kaart te gebruiken of 2x een simkaart.
JoeyNB

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Enig idee wanneer je te horen krijgt wanneer je een melding gaat krijgen en het toestel thuis kan verwachten?
Mic_Arm

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ze hebben vandaag gebeld, ik ga hem morgen ochtend halen 🙂
Rob0860

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ga nooit meer een Preorder uitvoeren bij Vodafone, afgelopen maandag heb ik de S10+ besteld in het wit, de dag erop krijg ik een mail dat het later gaat worden, dus niet vandaag. Nu maar afwachten wanneer hij wel komt. Men weet heel goed als je besteld of je hem krijgt, anders krijg je de dag erop geen mail dat hij er niet meer is. Dus kan je ook tijdens het bestellen een melding maken dat hij niet op de dag van verschijning komt maar later. Dit is puur klanten binnenhalen, want stel je voor dat je dit gaat melden, dan gaan de klanten ergens anders naar toe. Echt heel erg teleurstellend Vodafone, dat had ik toe ook al met de S8
Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
JoeyNB als het goed is ontvang je een track en trace link via de mail of eventueel een sms.

AH wat gaaf Mic_Arm Heel veel plezier met het toestel!! Laat me weten of het toestel bevalt en wat je ervan vind!

Rob0860 De pre-order loopt al 2 weken. Het kan zijn door drukte, dat de variant die je besteld hebt uitverkocht is en er daardoor op een nieuwe levering moet wachten. Ik kan mij voorstellen dat dit vervelend is! Bij een pre-order raad ik altijd aan om of meteen aan het begin te bestellen of te wachten totdat de pre-order voorbij is. Heb je online besteld of via de telefoon? Online wordt dit namelijk wel aangegeven of een toestel op voorraad is of niet. Beide kanalen hebben een eigen voorraad met toestellen. Ook de collega's aan de telefoon kunnen de voorraad inzien.
Rob0860

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven ja dat kan je wel adviseren, maar als Vodafone afgelopen maandag de prijzen aanpast en me dat 4 euro p.maand scheelt met voor afgelopen maandag, dan ga ik echt niet eerder bestellen. Online via My Vodafone besteld, resumé jammer dat als je zoiets nieuws lanceert er onvoldoende voorraad is of dit nu aan Samsung is gelegen of aan Vodafone het blijft jammer
Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wij zijn hierin ook afhankelijk van de levering van Samsung Rob0860
Online wordt aangegeven of een toestel op voorraad is of niet.
Rob0860

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven uhuhu, nou toen ik afgelopen maandag via my vodafone de S10+ bestelde, kreeg ik geen enkele mededeling dat deze niet op voorraad was. Als ik nu naar Vodafone ga is er wel een melding dat ie niet gelijk geleverd kan worden.
Maar ja het is nu eenmaal zo, we gaan rustig in de relax modus en zien we wanneer de S10 komt, de wereld vergaat er ook niet door als ie laten komt
Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht het te lang duren Rob0860 dan mag je altijd bellen met mijn collega's van status order via 0800-0560.
Zij kunnen je order en eventuele levertijden inzien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic