De ellende houdt niet op bij Vodafone.
Via de webshop bij Vodafone mijn nummer verlengt met een nieuw toestel en nummer behoud. Het toestel heb ik direct volledig afbetaald. Ik heb een bestel overzicht gekregen met daarop mijn telefoonnummer en het toestel. Hierna nog een samenvatting.
Op beide documenten staat mijn oude telefoonnummer en het RED abonnement met Ziggo korting 19,50.
Om het toestel afgeleverd te krijgen was al een drama ivm eenzijdige afspraken vanuit de vervoerder en je maar thuis moet zijn is dit diverse keren mis gegaan. Na anderhalf week eindelijk mijn toestel binnen en in de doos zat, jawel... een simkaart met een nieuw telefoonnummer. Ik heb hier contact over gehad met Vodafone en ik moest maar alles annuleren, terugsturen en opnieuw bestellen. Het is niet mogelijk om hun eigen fout te herstellen. Ik vind dit onzin om mijn afbetaalde telefoon terug te sturen en dagen zonder telefoon te zitten om opnieuw te bestellen en alle ellende met de bezorging weer te moeten ondergaan. Ik heb weer contact gehad met Vodafone en ben na diverse pogingen maar afgedropen want het is volgens Vodafone niet mogelijk om de meegeleverde Simkaart te deactiveren. Hierna nog op diverse kanalen geprobeerd en laatste contact had ik als antwoord dat mijn oude nummer komt te vervallen. Tot nu toe is het oude nummer nog niet vervallen.
En wat gebeurd er nu. Krijg ik een factuur met de kosten van mijn oude nummer wat nu 40 euro is ipv 19,50 en de kosten van mijn nieuwe simkaart dus totaal 59,50. Lekker bezig hoor Vodafone.
Het is nu echt de druppel. Ik wil dat dit stopt. Ik wil gewoon zoals ik in mijn besteldocumenten heb staan MIJN OUDE nummer en dat ik die nieuwe simkaart kan terugsturen oid en het teveel betaalde krijg terug betaald. Ik ga niet mijn afbetaalde telefoon per post terugsturen.
En daarbij komt dat in mijn online omgeving bij Vodafone staat dat de bestelling is geannuleerd. Dus ik begrijp het helemaal niet meer.
Is er dan, naast de afstandelijke contact mogelijkheden, niet een mogelijkheid iemand persoonlijk te benaderen waarbij je documenten kan overleggen en bewijslast kan aanvoeren? zodat het gewenste geleverd kan worden?
Groet