Dominique_

Gedreven Liefhebber
  • 64Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

De Vodafone medewerkers op het forum

Hallo allemaal,

Net als mijn voorgangers wil ik me graag voorstellen aan jullie! Ik ben sinds gisteren actief als moderator voor de afdeling Vodafone thuis. Ik ben erg enthousiast over deze nieuwe uitdaging en kijk er naar uit om samen met jullie problemen op te lossen. Mocht je geinteresseerd zijn dan vind je hier onder meer informatie over mij :).

A little something about me
Mijn achtergrond ligt in het onderwijs. Ik ben afgestudeerd aan de Pabo maar werk inmiddels met veel plezier al 1,5 jaar bij Vodafone. Ik ben in April 2014 begonnen bij Vodafone als callcenter agent voor de afdeling Vodafone thuis. Inmiddels is mijn takenpakket zeer breed, van e-mails tot chatten en het opleiden van nieuwe mensen (Eens een lerares altijd een lerares).

Wat doe ik graag
Ik ben erg creatief en hou me in mijn vrije tijd graag bezig met tekenen, lezen, bakken, films kijken en het bezoeken van concerten en festivals. Sinds kort heb ik een nieuwe hobby erbij, dat is mijn kat. Deze stelt mijn geduld regelmatig op de proef. Ik hem hem daarom vernoemd naar de Noorse god Loki. Geloof me, hij doet zijn naam eer aan...

Online interesses
Qua social media zit ik veel op Facebook en Youtube. Ik ben ook zo nu en dan te vinden op Pinterest, Twitter en Tumblr. Ik doe hier graag ideeën op voor tekeningen en volg hier mijn favoriete bands en de nieuwste films.

See ya around!

0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic