Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

De Vodafone medewerkers op het forum

Hallo iedereen,

Je zult, als je het forum gebruikt, merken dat er verschillende gebruikersgroepen op het forum rondzwerven.
In totaal zijn er heel wat verschillende ranks, van beginner tot expert, maar de ranks zijn op hun beurt in te delen over 3 groepen:


  • Passieve gebruikers - lezen veel berichten, maar nemen niet actief deel aan discussies door berichten te posten o.i.d. Deze gebruikers worden vaak geclassificeerd als "leden" in ons ranking systeem.
  • Actieve gebruikers - zijn actief aanwezig op het forum door zelf veel te posten. Dit zijn de "adviseurs" die je op het forum ziet.
  • Kwalitatieve gebruikers - lezen en posten veel informatie, ontvangen geregeld kudo's en dragen vaak oplossingen aan. Hier vallen onze "experts" onder.

Wat voor een gebruiker ben jij? Of wil je worden?
Check het topic ranks voor meer informatie over de ranks die je op het forum kunt verdienen.


Daarnaast hebben we natuurlijk ook nog 4 Vodafone groepen:


  • Administrators - community manager Jochen.
  • Moderators - het team van moderators die het forum in de gaten houden en het forum beheren.
  • Smartphone Crew - onze smartphone experts die jou kunnen helpen met alle vragen over jouw smartphone!
  • Marketeers - marketeers van nieuwe producten en diensten en die deze op het forum komen introduceren en uitleggen.

Behalve de moderators en smartphone crew die jou ondersteunen met al jouw vragen en problemen, is er nog een belangrijk groepje mensen die wij willen uitlichten; de top ranks van onze community, de community en topic experts!

Deze mensen helpen ons met het beheer van het forum, informatie up-to-date houden, vragen oplossen, discussies gaande houden, het forum opgeruimd houden volgens huisregels, oplossingen aan dragen, tips en trucs delen, het laatste nieuws over mobiele telefonie delen, ervaringen delen en nog veel meer. Onze experts zijn een zeer gewaardeerde groep mensen! Daarom belonen wij hun ook graag met unlockables op het forum, maar ook offline beloningen.

Om onze experts in het zonnetje te zetten en hartelijk te bedanken voor al hun inzet op het forum, zullen we in dit topic extra aandacht schenken aan deze groep en hun ervaringen. Zij zullen hier voorgesteld worden, mede om ze te identificeren als onze topic of community experts voor nieuwe gebruikers die hulp zoeken.

Onze experts zijn te herkennen aan een badge naast hun naam:

  • Community experts hebben een badge met CE erop.
  • Topic experts zullen een badge krijgen die samenhangt met het merk/product waar zij als experts voor uitkomen, bijvoorbeeld een Apple-expert krijgt een badge van een appeltje etc.
Ook zullen zij dit aangeven in hun handtekening.

Ik ben benieuwd wie onze community experts zullen worden! Er zijn genoeg mensen op het forum die hun eigen tijd steken in het helpen van anderen, maar een community expert gaat nog verder...hij of zij steekt met kop en schouders boven anderen uit en is het zogenaamde kersje op de slagroom. Ik kan niet precies verklappen op welke criteria een community expert wordt beoordeeld, maar we zullen voornamelijk kijken naar consistentie, lange termijn hulp/advies naar andere forum gebruikers toe, en een positieve houding zowel richting Vodafone als het eForum.

Community en/of topic experts zullen vanaf nu hier bekend gemaakt worden. Dus hou dit topic goed in de gaten om erachter te komen wie op het forum jou het beste kan helpen!

Ik ben ervan overtuigd dat iedereen het met mij eens is dat dit een goed begin is om onze top-gebruikers te identificeren en bekend te maken. Als jullie nog meer ideeën hebben, laat het mij weten!

16 Reacties 16
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Laat ik me even voorstellen.
Ik ben Stevie, en ik was tot juli 2013 de community manager van dit Forum.
Per augustus heb ik het stokje overgedragen aan Jochen om het Forum verder uit te breiden en te optimaliseren.
Ik heb er alle vertrouwen in dat Jochen succesvol zal zijn om dit Forum naar grotere hoogtes te tillen!

Daarom neem ik bij deze afscheid van jullie en hoop ik dat jullie nog vele leuke uren op het Forum zullen spenderen.
En wens ik vanaf deze plek ook Jochen heel veel succes!

Byebye all!

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo allemaal,

Ook ik wil me even voorstellen. Ik ben Astrid, één van de nieuwe moderators op het Vodafone Forum.
Ik maak deel uit van de Smartphone Crew. Sinds eind 2010 ben ik online aan het werk om namens Vodafone klachten op te pakken.
Mijn functie als moderator op het eForum is een mooie aanvulling en nieuwe uitdaging.

Heeeel lang geleden heb ik een Kermit telefoon gekocht. Daar moest je nog penlites in plaatsen. Lijkt eeuwen geleden. Daarna heb ik meerdere merken uitgeprobeerd: Samsung, Sony Ericsson, BlackBerry, Nokia. De laatste 2 behoorden tot mijn favorieten tot ik noodgedwongen een Apple in handen kreeg. Ik heb altijd keihard geroepen dat ik geen iPhone wilde. Maar nu ben ik eraan verknocht en wil niets anders meer. Intussen ben ik al aan mijn 2e iPhone toe en heb ik ook een iPad aan de collectie toegevoegd.

Ik ben heel benieuwd welke topics jullie allemaal openen. Veel plezier op het eForum!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey iedereen!

Ik kom me ook even voorstellen. Ik ben Arina en ben werkzaam bij de Web Crew, onderdeel van de SmartPhone Crew.
Mijn achtergrond is voornamelijk ICT, grafische vormgeving en communicatie en daarvoor heb ik dan ook een opleiding gevolgd. Technische aspecten, nieuwe media en communicatie zijn onderdeel van mijn dagelijkse werkzaamheden en daar komt nu dus voor mij het forum bij wat weer een vernieuwend medium is waar ik me op kan uitleven.

Vroeger had ik een Swing 200 met een prepaid kaart, maar heb ook Nokia, Samsung en zelfs de allereerste Android telefoon gehad. Toen ben ik overgegaan op een iPhone en sindsdien wil ik niets anders meer vanwege het gebruiksgemak en de vele verschillende apps.

Aangezien ik verschillende onderdelen van het forum zal gaan beheren komen jullie me vast een keertje tegen!

LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hey iedereen,

Ik wil me bij deze ook even voorstellen.

Mijn naam is Linda en ik ben een moderator op het Forum. Ik ben 28 jaar en woonachtig in Sittard.

Ik werk sinds september 2010 bij Vodafone. Ik ben begonnen mij Corporate Services. Hier heb ik het heel erg naar mijn zin gehad. Na een aantal maanden ben ik gaan werken bij de afdeling Loyalty Services. Hier heb ik 4 maanden gewerkt.
Toen kwam er een vacature vrij bij de Vodafone Web crew en hier ben ik nu al zo'n 1,5 jaar werkzaam.

Mochten jullie nog vragen hebben dan weten jullie me te vinden.

Groetjes Linda
Moderator

Smartphone Crew - Forum NL
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hé allemaal!

Laat ik me dan ook maar ff voorstellen. 😉 Ik ben Maartje en ik ben sinds Oktober werkzaam bij Vodafone als een lid van de 24/7 Web Crew! Heel leuk en afwisselend werk met veel taken, waar nu dus ook het forum bij gaat komen. Het lijkt me een erg leuke uitdaging en ik ben benieuwd naar de topics die ik hier ga tegenkomen! 😄

Aangezien de rest ook al iets heeft verteld over hun toestellen zal ik dit ook doen. I love my iPhone! 😄 Heel wat anders dan de Swing 400 waarmee ik ooit begonnen ben.. Was er heel blij mee, tot het moment dat het toestel ontplofte, balen.. Daarna heb ik in ieder geval heel wat telefoontjes versleten! Ben sowieso een gadgetfreak, dus wat dat betreft past het werken bij Vodafone wel bij mij.

Wat kan ik verder nog vertellen.. Ik hou van series! Nog meer dan van films.

Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar jullie komen me vast nog wel tegen op het forum, dus als jullie nog iets willen weten, let me know. 😉

Groetjes, Maartje

Moderator

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé people!

Ik ben Annabelle en natuurlijk wil ik me ook graag even voorstellen:D. Mijn rol op het e-Forum is Moderater. Ik werk sinds een jaar bij Vodafone, sinds een half jaartje ben ik lid van de Vodafone 24/7 Web Crew. Social Media op en top dus!

Ik ben een echte Apple fanHart, van telefoon tot computer noem het maar op. Voorheen heb ik vaak toestellen gehad van Sony-Ericsson, voornamelijk de toestellen die je ook als ‘walkman’ kunt gebruiken. Sinds ik m’n eerste Macbook Pro kreeg ben ik over gestapt op Apple en ik stap er niet meer vanaf:D. Dit omdat ik naast mijn werk bij Vodafone ook ontwerper ben.

Ik ben benieuwd wat voor interessante vragen er allemaal gesteld gaan worden, ik ben er zeker van dat we veel van elkaar gaan leren!

Tot ziens op het Forum!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dag allemaal,

Mijn naam is Bas en ik doe Donald Duck na 😉

Maar alle gekheid op een stokje, even voorstellen is wel handig natuurlijk. Ook ik ben lid van de Web Crew. In tegenstelling tot een deel van mijn collega's gebruik ik wel goede gadgets zoals de PC en androidtoestellen.

Verder mag ik graag een keer een grapje maken (;)), dus ik hoop iedereen ten eerste goed te kunnen helpen, en daarnaast de boel ook gezellig te maken!

Anoeska6

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hoi allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen!

Ik ben Anoeska en werk sinds april 2012 bij de Vodafone Web Crew. Het is een super leuke afwisselende baan en ben benieuwd wat ik hier op het forum allemaal ga tegenkomen 🙂

Ik hou van lekker eten, shoppen, stappen en voor een lolletje ben ik altijd wel in 😉 Telefoons vond ik niet echt boeiend totdat ik 7 jaar geleden bij Vodafone kwam werken. Daarna was ik verkocht 🙂 Dus....... ik hou wel van toestellen met de nieuwste snufjes. Zelf heb ik nog even een Blackberry, maar wil nu alweer een nieuwe 🙂 De technologie gaat zo snel! Ik wil natuurlijk wel een beetje bij de tijd blijven 😛

Groetjes,

Anoeska

RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hallo allemaal,

Ook ik wil me even voorstellen.

Ik ben Robbie, werkzaam bij de Vodafone Web Crew. Sinds kort gaan wij naast Social Media, ook dit eForum beheren.

Op dit moment ben ik een iPhone gebruiker en ik vermoed dat mijn volgende toestel ook weer een iPhone (5) wordt 😉
Ben geen 'fanboy' , maar gewoon zeer tevreden over dit toestel. Net zoals mijn collega's vind ik mobiele telefoons, gadgets en alles wat hiermee te maken heeft natuurlijk erg interessant. Heb ook al vele toestellen versleten van alle soorten, maten, merken en besturingssystemen.

Naast m'n werk sport ik graag (liefst elke dag even), kijk veel films en hou net zoals iedereen van leuke dingen doen 🙂
We gaan elkaar vast nog wel tegenkomen op het Forum.

Vragen? Vragen! 😉
Rachelle_

Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
'Goedemiddag Smartphone Crew u spreekt met Rachelle'

Jup, dat ben ik! Dat meisje met het grappige Limburgse accent uit de Smartphone Crew reclame.
... Moet ik nu nog meer vertellen? 😛

Nou ... Ik ben dus Rachelle en sinds ongeveer 1,5 jaar werkzaam bij 24/7 Web Crew. Ons teampje gaat nu het Forum overnemen en dat is natuurlijk heel spannend! Tot nu toe heb ik alleen veel ervaring met alle 'standaard' Social Media kanalen, dus het Forum gaat een hele uitdaging worden. Ik weet zeker dat ik net zoveel van jullie ga leren als jullie van mij ;).

Ik zie dat iedereen wat over z'n huidige toestel heeft verteld, dus laat ik dat ook maar even doen. Ik heb een iPhone 4S en ik ben er (op z'n zachtst gezegd) héél blij mee. Iets anders wil ik niet meer! Natuurlijk ook omdat het zo lekker makkelijk samengaat met m'n iPad en MacBook.

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te winkelen, wat te gaan drinken of gewoon gezellig wat met m'n vriendinnen te kletsen (lekker girly). O ja, ik heb ook een hele schattige witte herdershond van 6 maanden oud waar ik natuurlijk veel tijd mee doorbreng.

Tot snel!
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Ik zal me even voortellen op het Forum.

Ik ben Miranda en werk al 12, 5 jaar bij Vodafone. De laatste 12 jaar bij Corporate en vanaf april dit jaar bij de Vodafone Web Crew.

Sinds kort gaan wij naast Social Media, ook dit eForum beheren. Ik ben heel erg benieuwd wat ik hier op het forum allemaal ga tegenkomen 😉

Ik zie dat iedereen wat over z'n huidige toestel heeft verteld, dus laat ik dat ook maar even doen. Op dit moment gebruik ik een Blackberry. Wat het volgende toestel gaat worden? Daar ben ik nu nog niet uit.


Vragen? Stel ze gerust.

Groetjes Miranda
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hey Allemaal,

Bij deze dan ook nog een voorstel rondje van mij.

Ik ben Tom en werk nu ongeveer een 5 jaar voor Vodafone.
Aangezien ik ook bij de WebCrew werk ben ook ik fan van gadgets en actief op onze social media kanalen.
Als hobby’s heb ik mijn motor en een aquarium.

Ik zie er naar uit om het forum te gaan beheren en zal me vooral richten op de producten en diensten van Vodafone.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hallo mensen,

Bij deze wil ik me ook even voorstellen.

Mijn naam is Rowie, ik ben sinds 2006 werkzaam bij Vodafone.
Na verschillende omzwervingen ben ik afgelopen zomer, op 2 juli om precies te zijn, bij de Vodafone Web Crew terecht gekomen.
Ik ben nog vrij nieuw binnen het team dus, alhoewel ik verschillende collega's wel al kende.
En het werk bevalt me tot nu toe uitstekend, niet geheel onbelangrijk 😛

Zelf ben ik op het moment in het bezit van een HTC One X.
Vanaf 1999 ben ik altijd in bezit van een Nokia geweest, maar na mijn N97 was Nokia verleden tijd voor mij.

Mijn hobby's zijn mijn kids, voetbal en games


Ik kijk er naar uit deel te nemen aan het eForum, tot gauw!







Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hallo allemaal,

Ook ik zal me even voorstellen. Ik werk sinds 2004 bij Vodafone en heb begin 2011 samen met Rachelle_ en AstridG het WebCrew team opgestart. Ondertussen is ons kleine team uitgegroeid tot een groot 24/7 social media team, dat zich ook aanwezig is op dit forum.

Ik heb sinds 1 augustus 2013 het stokje overgenomen van Stevie als de community manager van dit forum. Dus als jullie ondersteuning nodig hebben of verzoekjes, let me know!

In mijn vrije tijd sport ik veel, speel ik graag een computerspelletje en volg ik een groot assortiment aan TV series. Daarnaast probeer ik zo vaak mogelijk per jaar de zon op te zoeken en te gaan surfen.
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hallo allemaal,

Graag stel ik me voor op het Vodafone forum.
Ik werk 7 jaar bij Vodafone en zet nu met veel plezier mijn eerste stappen op het forum.
Ik ben begonnen bij de klantenservice zakelijk en later bij onze corporate afdeling. Daarna heb ik gewerkt op de afdeling waar de schriftelijke klachten worden beantwoord.
Sinds een paar maanden maak ik deel uit van het Webcare team. Wij zijn 24/7 actief op internet. Je komt ons dus vanzelf wel ergens tegen voor een advies een klacht of zo maar een gekke tweet.
Ik zal iedereen met raad en daad bijstaan.

Groetjes,
Eric

Tip: Je hoeft niet alles te weten als je het maar weet te vinden!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes

Voorlopig sluit ik de rij van forum moderators 😄
Nou ik ben dus Per, ik kwam er vanmorgen in een training achter dat ik al bijna 10 jaar bij Vodafone werk.
Time flies when you're having fun.

In die jaren heb ik de meeste afdelingen binnen Vodafoneland wel leren kennen, zowel afdelingen die direct contact met onze klanten hebben als afdelingen die achter de schermen opereren. Ben nu een jaartje lid van de 24/7 Web Crew en ga me vanaf nu ook bezig houden met het Forum.

Qua telefoons was ik een van de eerste Blackberry gebruikers en ben het merk jaren lang trouw gebleven. Op een gegeven moment het good old toetsenbordje toch maar overboord gegooid en gevallen voor een Samsung. Misschien ben ik wel te lang aan mijn BB blijven plakken maar ja achteraf is het altijd makkelijker.

Favoriete uitspraken:
Koekkoek
"Soms moeten we nee verkopen, dat is niet leuk dat weet ik, maar wel een duidelijk antwoord toch?"
Dat kleine beetje dat ik eet, kan ik ook drinken:p

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic