Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

De Vodafone medewerkers op het forum

Beste forum bezoeker,

Als je het forum bezoekt zul je ongetwijfeld opmerken dat er verschillende gebruikersgroepen rondzwerven op het forum. Op het forum vind je op de eerste plaats andere klanten en geïnteresseerden in ons merk, telecom of technologie. Onze actieve gebruikers hebben een topic geopend waarin ze zich voorstellen. Klik hier om meer over onze forum leden te weten te komen en stel jezelf gerust even voor!

Naast deze groep actieve klanten (en niet-klanten) van Vodafone zijn er ook gebruikers op het forum te vinden die werkzaam zijn bij Vodafone. Er zijn drie verschillende groepen te herkennen:


  • Administrator - Te herkennen aan de titel Community Manager en het icoontje van een headset naast hun naam.
  • Moderators - Het team van moderators die het Forum in de gaten houden en beheren. Zij zijn te herkennen aan de titel Moderator en een schildje met de letter M naast hun naam.
  • Vodafone medewerkers - Ook zijn er andere medewerkers van Vodafone aanwezig op het forum om mee te discussiëren. Zij zijn te herkennen aan het Vodafone logo bij hun naam.
In dit topic stellen de moderators (en ikzelf) ons graag aan jullie voor.
13 Reacties 13
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal,

Een korte introductie:

Serkan is the name en ik werk inmiddels al meer dan 5 jaar bij Vodafone. Sinds 2011 werk ik voor de afdeling 24/7 Web Crew, waaronder ook ons forum valt.
Met mijn opgedane ervaringen binnen het bedrijf en daarbuiten ga ik proberen jullie zo goed mogelijk te helpen als moderator van het Vodafone Forum.

Ik heb een ICT achtergrond, houd van Apple, Steve Jobs en ben een gadget-fanaat.
Op dit moment gebruik ik een iPhone 5S en een BlackBerry Bold 9780. Als ik terugkijk naar mijn gebruikte toestellen denk ik gelijk aan een aantal opvallende modellen die ik af en toe zeker mis!
Een aantal van mijn opvallende ex-toestellen: Nokia 6820 | Nokia 7200 | Nokia 7380 | Nokia 8800 | Nokia 8800 Sirocco | Nokia 8600 Luna | Samsung Bang & Olufsen Serene. De laatste twee zijn de speciaalste :D.

Ik ben daarnaast een grote fan van FC Barcelona. Zodra je merkt dat ik een tijdje niet actief ben op het Vodafone Forum is de kans groot dat ik in Camp Nou FC Barcelona zit te bekijken ;).

Mochten jullie vragen hebben hoor ik ze graag!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi allemaal,

In een ver, ver zuidelijke stad in het rijk der Nederlanden werkte een dame al 14 jaar bij het grote bedrijf dat Vodafone heette...

Zo zou mijn voorstelrondje kunnen beginnen als ik niet aan het werk ben. Eén van mijn grootste hobby's is namelijk storytelling. En dat in de breedste zin van het woord. AD&D, D&D, LARP en Once upon a time zijn mij niet vreemd. Daarnaast hou ik ook van gamen, vooral Assassins Creed, Walking dead, Resident Evil en, de sinds kort eindelijk op console verschenen, Thief(!) zijn mijn favorieten.
Je zou kunnen zeggen dat mijn dagen te weinig uren hebben voor al mijn hobby's want ik hou ook nog van schilderen, verhalen schrijven (ik werk aan mijn eerste boek), kostuums maken, vrijwilligerswerk voor Dance4life, websites bouwen en grafisch design. En dat naast een gezin en een fulltime baan 😉

Het is super om te zien hoe het Vodafone Forum de laatste tijd is gegroeid, mede door trouwe forumleden die zeer goede adviezen uit hun mouw weten te schudden. Petje af hoor!
Zelf moderate ik regelmatig en bemoei ik me graag met de look&feel van het forum. Het oog wil ook wat, he?
Ik maak deel uit van de 24/7 Web Crew. Je kunt me dus ook regelmatig tegenkomen op Twitter en Facebook.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi allemaal!

Ik ben Marc en ik werk sinds begin 2008 voor Vodafone. Eind 2012 ben ik begonnen bij de 24/7 Web Crew. Voordat ik begon bij de afdeling Web Crew heb ik gewerkt op de afdeling E-Care (e-mail/chat) en Smartphone Crew (inbound telefonisch).

Ik heb een aantal technische opleidingen gevolgd waaronder ICT-Beheerder. Daarna heb ik de door Vodafone aangeboden opleiding van Klant Contact Medewerker voltooid.

Mijn favoriete hobby's zijn series/films kijken, wandelen, fietsen. Ook fix ik graag apparatuur (vooral computers, laptops en smartphones) van vrienden, kennissen, familie en soms zelfs collega's.

Op het Forum ben ik graag bezig met het up-to-date houden van ons Netwerk board. Ook houd ik me graag bezig met technisch gerelateerde topics, dus wie weet treffen we elkaar in een van deze of een van de andere topics ;).
Jeroen_
Expert
Expert
  • 592Posts
  • 26Oplossingen
  • 3Likes
Hey allemaal!

Ik zal me net zoals de collega's hierboven voorstellen.

Ik ben Jeroen en ik werk sinds 2008 voor Vodafone. Sinds oktober 2013 ben ik werkzaam bij de afdeling Vodafone Thuis. Daarvoor was ik werkzaam op de afdeling Channel Support, waar we ondersteuning bieden aan verkooppunten van Vodafone.

Zoals je kan zien aan mijn profielfoto is mijn grootste hobby mijn gitaar. Ik speel dan ook al geruime tijd in een rock-coverband. Denk daarbij aan classic rock tot modern gitaar geweld. Voorbeelden zijn Led Zeppelin, Black Sabbath, Deep Purple, Pearl Jam, Wolfmother, The Cult etc. Suggesties voor covers zijn natuurlijk altijd welkom!

Ik ben overigens alleen actief op het Vodafone Thuis Forum. Dus wellicht treffen we elkaar daar!

Rock on!:D


Gino_
Expert
Expert
  • 661Posts
  • 27Oplossingen
  • 2Likes
Hey iedereen!

Ik ben al een tijdje actief op het forum maar ik zie net dat ik me nog niet heb voorgesteld in dit topic, dus ik zal me er ook maar eens aan wagen.

Ik werk sinds november 2013 bij Vodafone en ik ben direct begonnen bij Vodafone Thuis. Sinds december 2014 ben ik ook voor Vodafone Thuis actief als moderator op het forum, je zult mij dus meestal in dat gedeelte van het forum kunnen vinden:D

Ik ben afgestudeerd als beeldtechnicus en voordat ik bij Vodafone kwam werken heb ik bij de tv gewerkt. Hier werkte ik ondere andere mee aan grote studio programma's, concerten en sportevenementen. Ik ben een liefhebber van Apple producten en andere gadgets zoals smartwatches. Mijn hobby is wielrennen en alles wat daarmee te maken heeft, van de ins & outs volgen tot het zelf onderhouden van mijn eigen racefietsen. Je zult me dus ook vaak vinden op de wegen van Zuid-Limburg.

Kom vooral even kijken op het Vodafone Thuis board!
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Hallo allemaal,

Ik ben Kyra en als newbie op het Forum zal ik me hier ook even voorstellen.

In 2008 ben ik begonnen met werken bij Vodafone, toen nog als student en sinds dat moment ben ik op diverse afdelingen werkzaam geweest. Nu ik dit typ bedenk ik me dat ik nog steeds studeer, maar niet meer zo actief. Mijn studie rechten is een beetje op de plank blijven liggen en dat resulteert erin dat ik die nog steeds niet heb afgerond en ik nu al ruim zeven jaar werkzaam ben binnen Vodafone. Uiteindelijk ligt mijn scriptie as we speak klaar voor een beoordeling, dus wie weet studeer ik dit jaar nog af 😉 Sinds 2012 ben ik werkzaam bij de 24/7 Web Crew en sinds drie dagen ook actief als moderator.

In mijn vrije tijd besteed ik veel aandacht aan vrienden en familie. Ik heb dan ook een druk sociaal leven en vind dat heerlijk! Door te werken bij de 24/7 Web Crew heb ik soms de luxe ook overdag vrij te hebben en dan ben ik met mooi weer graag te vinden op een terrasje. Daarnaast ben ik gek op buitenfestivals en bezoek ik er ook elk jaar een aantal. Als je nu denkt dat ik verstand heb van muziek, dan heb je het mis 🙂 Ik ken de artiesten en de nummers, maar wat bij wie hoort is niet aan mij besteed. Als de zon maar schijnt en ik met leuke mensen ben, dan amuseer ik me wel!

De komende tijd gaan jullie mij dus vaker tegenkomen op het Forum en ik hoop dat we het samen kunnen verbeteren en uitbreiden. Het is me opgevallen dat er een aantal vaste forumleden actief zijn, leuk om te zien en blijf dat zeker doen!
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo allemaal,

Zoals ook alle andere mods mij zijn voorgegaan is het nu ook mijn tijd om me voor te stellen. Ik ben Melanie of zoals vele mij noemen simpelweg; Mel. Ik werk sinds juli 2007 voor Vodafone. Ik heb in alle jaren al verschillende afdelingen ondersteund, van de afdeling betalingen tot aan de klachtenafdeling. 2,5 jaar geleden ben ik aangenomen bij 24/7 Web Crew. Wat echt een fijn, dynamisch en vooruitstrevend team is.

Ik heb Toerisme gestudeerd richting Luchtvaardienstverlening en Reizen. Via, via ben ik Vodafone terechtgekomen. Waar ik dus al met jaren met veel plezier werk.

In mijn vrije tijd houd ik van boeken lezen, ik verslind er de nodige per jaar. Daarnaast ben ik een echt meisje, meisje en ben ik gek op schoenen, vooral pumps. Voor de niet-wetende heren; dit zijn schoenen met een hoge hak! Naast mijn echte meisje kant heb ik ook een kant die houd van spanning en uitdaging. Ik rijd dus ook al 5 jaar met passie motor. Mijn eerste motor was een Ducati Monster inmiddels rijd ik 1,5 jaar met veel plezier op mijn BMW GS :D.

Nu naar de meest interessante kant! Ik heb al jaren een Apple telefoon. Maar.. ik ga overstappen naar de Samsung S6. Na jaren van hetzelfde wil ik simpelweg eens iets anders. Dus hopelijk kan ik jullie binnenkort ook alle ins- en outs over Android vertellen. Wie zullen straks merken of het mijn beste of slechtste beslissing is geweest op smartphone gebied.
Matthew_

Gedreven Raadgever
  • 149Posts
  • 7Oplossingen
  • 5Likes
Hallo allemaal,

Ook ik wil mij middels deze weg voorstellen aan de rest!
Samen met Dominique ben ik sinds twee weken actief als moderator voor Vodafone Thuis.
Ik kijk er erg naar uit om ervaringen te delen in deze community.

Zelf ben ik geboren en getogen in Amsterdam. Daar heb ik 21 jaar gewoond, waarna ik naar Heerlen ben verhuisd voor de liefde. 😄
Op dit moment woon ik al bijna 2 jaar samen met mijn vriendin.

In Amsterdam heb ik de opleidingen ICT beheerder en Bedrijfseconomie gevolgd.
Verder heb ik daar gewerkt bij diverse bedrijven voornamelijk als klantenservice medewerker.

Mijn hobbies zijn voetbal en fitness. Voor de rest vind ik het heerlijk om te relaxen of wat leuks te gaan doen met familie/vrienden.

Looking forward to see y'all here!



Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hi all,

Sinds kort ben ik Forum moderator dus ik zal me bij deze eventjes voorstellen.

Ik ben Rowie en werk sinds 2006 bij Vodafone. Na vele omzwervingen ben ik in juli 2012 terecht gekomen bij de 24/7 Web Crew.
Het werk (en ook de collega's!) bevalt me nog steeds heel goed, dus ik zit voorlopig nog wel even op mijn plek hier 😄

Mijn bouwjaar is 1981, ik ben getrouwd en ben de gelukkige vader van 2 kindjes Hart
Mijn passies zijn voetbal, films en games.
Daarnaast bezoek ik regelmatig een festival of concert.

Sinds ik van Nokia afscheid heb genomen heb ik voor Android gekozen.
Na 3 HTC's ben ik momenteel in het bezit van een LG G4 toestel. Daar heb ik nog geen moment spijt van gehad.
Vaak kies ik graag mijn eigen pad en volg ik niet de "grijze" massa, dat verklaart wellicht ook een beetje de keuze van mijn toestellen 😄

Mocht je vragen hebben, je kunt me altijd een PB sturen.
Ik heb er enorm veel zin in op het Forum aan de slag te gaan, wellicht tot gauw!



Sander_
Expert
Expert
  • 562Posts
  • 16Oplossingen
  • 8Likes
Beste mensen!

Sinds 2014 werk ik bij Vodafone Thuis en ik mag vanaf begin dit jaar het Forum team versterken als moderator. Ik zal mij even kort voorstellen.

Taboe
Tijdens mijn studie communicatiewetenschap heb ik mij verdiept in taboe onderwerpen op televisie en in cabaret. Wat vinden we grappig en vooral wat niet meer! Ik zoek dus graag het randje op. :S Verder houd ik erg van soulmuziek. Als het ook nog uit de jaren '60 of '70 komt, kan het bijna niet meer fout gaan.

Forum
Ik vind het prachtig om te zien hoe het forum werkt. Door kennis en ervaring van verschillende mensen samen te voegen, worden er oplossingen gevonden die ik niet voor mogelijk hield. En zo hoort het ook! Als er iets niet goed werkt, ga je zelf op onderzoek uit. Ik hoop dat het forum hier een steentje aan kan bijdragen.

Make it funky!
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Hallo iedereen! 😄

Ik zal me ook even kort voorstellen, aangezien ik net nieuw ben op het Vodafone Forum.

Ik ben Désirée, 26 jaar oud en werk sinds eind 2008 bij Vodafone. Ik ben destijds begonnen aan de telefoon, daarna een tijd gewerkt bij de afdeling E-care en chat, om uiteindelijk uit te komen bij Webcare. Ik vind het een erg leuke afdeling om voor te werken en heb ook erg veel zin in deze nieuwe uitdaging op het Forum!

Ik ben geboren en getogen in Maastricht. Erg leuke stad om te wonen! Verder heb ik een lieve vriend en samen zijn wij de bedienden van onze 2 katten. Mensen die katten hebben, herkennen dat vast wel! 😄 Wat doe ik graag in het dagelijks leven? Nou, om te beginnen sporten en dan vooral fitness en hardlopen. Verder lees ik graag, eigenlijk alle genres. Het hangt vooral af van hoe het boek zelf geschreven is. Af en toe ben ik ook te vinden op WoW, voor de niet-gamers onder jullie: World of Warcraft. Daarnaast hou ik natuurlijk ook van shoppen, gezellig gaan uiteten, een avondje bioscoop of gewoon een gezellige avond met vrienden.

Net als mijn collega's heb ik al de nodige telefoons versleten. Inmiddels ben ik al een aantal jaren een trouwe fan van Samsung. Af en toe ben ik daar wel van afgeweken, maar ik kwam toch elke keer met hangende pootjes terug. De toestellen die ik tussendoor gehad heb zijn de HTC Magic, Blackberry 9700 en de Blackberry 9720. Op dit moment heb ik de Samsung Note 4 en ik moet zeggen, die bevalt goed!

Mocht je vragen hebben, dan hoor ik het uiteraard graag. Ik kijk er in elk geval enorm naar uit om op het Forum aan de slag te gaan en wie weet.. tot snel!;)
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Hoi allemaal!

Aangezien ook ik nieuw ben op het forum, zal ik mij even voorstellen. Ik ben Thomas, 30 jaar oud en sinds 2014 werkzaam bij Vodafone. Ik ben toen begonnen bij de online afdeling en sinds een paar maanden werk ik bij Webcare. En nu word ik dus ook op het forum actief 😛

Ik kom uit het altijd zonnige Heerlen, uit het zuiden van Nederland. Ik heb een aantal jaar in Utrecht gewoond en gestudeerd (natuurwetenschappen), maar inmiddels weer naar mijn hometown teruggekeerd.
Ik vind alles leuk wat met sport te maken heeft. Ik ben supporter en seizoenkaarthouder van Roda JC. Zelf doe ik graag aan hardlopen en wielrennen.

Ik heb ook heel wat telefoons versleten en kan me ze ook eigenlijk niet allemaal meer herinneren. De Blackberry Curve was misschien wel het dieptepunt. Maar wel weer een ervaring rijker.

Ik ben benieuwd wat het forum allemaal te bieden heeft!

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic