Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De Galaxy Note 10 en Note 10+ zijn er!

Het is eindelijk zover. Tijdens Unpacked 2019 werden de Note 10 en de grotere Note 10+ aangekondigd. Voor de echte Note Fans was het even afwachten. Maar ze zijn er eindelijk.
Hieronder lees je over een aantal features van de de Note.

De Samsung Galaxy Note10: een groot scherm, razendsnelle hardware en natuurlijk de veelzijdige S Pen.
De nieuwe Galaxy Note10+ variant is een smartphone in overdrive met nóg meer geheugen, een reusachtig scherm en extra 3D-cameralens

De Note 10+ ondersteunt Super Fast Charging. met een los verkrijgbare 45-watt oplader kan de telefoon na 30 minuten laden volgens Samsung weer de hele dag vooruit.
Net als de Galaxy S10 kan ook de Note 10 andere toestellen draadloos opladen via de Qi-standaard, of draadloze oordoppen of de Galaxy Watch.
De Note 10 heeft een 3500 mAh-accu, de 10+ eentje met 4300 mAh.


  • De hele dag door genoeg power met de Intelligent Battery
  • Cinematic Infinity Display voor een meeslepende kijkervaring
  • Met de S Pen Air Actions bedien je je favoriete apps op afstand
De note is gemaakt van hoogglans roestvrijstaal en glas. Beide smelten naadloos samen in een indrukwekkend dun design.




Let er op: Alleen de Note 10+ ondersteunt microsd-geheugenkaartjes.

Voor alle specificaties: klik hierrrrrrrrr

In welke kleur zijn de nieuwe toestellen verkrijgbaar?
Note 10 en 10+ zijn beschikbaar in Aura Glow en Aura Black.

Waar kan ik de Note 10 en 10+ bestellen?
De Samsung Galaxy Note 10 en 10+ te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560. De Pre-order loopt vanaf 07-08-2019

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren..

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
De leveringen van de Note 10 en 10+ starten vanaf 23 augustus. Na je bestelling ontvang je concrete informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd.

Nummerbehoud
Stap je over met nummerbehoud? Dan moet het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Pre-order
Pre-order tot en met 22 augustus 2019 de Samsung Galaxy Note10 of Note10+ en ontvang €100,00 boven de huidige inruilwaarde van je toestel. Deelnemende oude toestellen bestaan zowel uit smartphones als tablets. Bekijk de inruilwaarde via www.samsung.com/nl/inruil.

Stuur je oude toestel op met de volgende documenten:
* Geldig pre-order aankoopbewijs van je nieuwe Note10 of Note10+.
* Het verkoopformulier met ondertekende afstandsverklaring van je oude toestel.
* De originele streepjescode als uitsnede van de verpakking met EAN-code en het IMEI-nummer.
* De pre-order fase loopt van 7 augustus tot en met 22 augustus 2019
* Voor de volledige informatie, zie klik hier.

We zijn uiteraard weer benieuwd naar jullie ervaringen met de Note 10/ Note 10+ en wat jullie vinden van deze 2 nieuwe toestellen.
31 Reacties 31
Rikimaru

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zending wordt verwacht maar zit nog niet in sorteerproces. Post nl zegt daar mee dat zij nog niks hebben ontvangen.
Ik vraag me af of het toestel verstuurd is
Rikimaru

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo just een mailtje gehad van Post nl dat zij het toestel ontvangen hebben.
Ik ben zeer benieuw :relaxed:
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Gisteren de Note 10 Plus in zwarte kleur besteld met een verlenging. De status op de site van VF is al sinds gisteren Uitleveren, klaar voor verzenden, wanneer je telefoon is verstuurd, zie je hieronder een track en trace nummer.

Deze echter nog steeds niet gehad. Is het toestel uberhaupt op voorraad?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
freddyondersta1 wrote:
Gisteren de Note 10 Plus in zwarte kleur besteld met een verlenging. De status op de site van VF is al sinds gisteren Uitleveren, klaar voor verzenden, wanneer je telefoon is verstuurd, zie je hieronder een track en trace nummer.

Deze echter nog steeds niet gehad. Is het toestel uberhaupt op voorraad?

Goede vraag, geen idee of die op voorraad is. Afwachten, verwacht toch wel dat Vodafone hem zal toezenden. Erg jammer dat je hem al niet hebt maar vast des te leuker als je hem dan krijgt.

Wens je toch een goed weekend en misschien dat er nog een moderator komt die iets kan melden over de verzendingen.
Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Helaas hebben wij geen inzicht in orders Energieboy Rikimaru
Voor een status update mag er gebeld worden met mijn collega's van Status order. Zij zijn bereikbaar via 0800-0560.
Boesta

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel mooi toestel. Ik heb deze nu 10 dagen in mijn bezit. Gekocht bij Vodafone. Alleen het aanvragen van een verzekering is een crime..

Ik moet het type nr e.d. invoeren wil ik een verzekering kunnen afsluiten. De types voor de Samsung Note gaan maar tot de Note 4. Alle Note's na de 4 staan er niet in. Mijn Note 10+ dus ook niet.

Via Twitter hulp bij de aanvraag gehad. Medewerker zei op 21/09/19 dat zij/hij de verzekering (Top Garant) voor mij had afgesloten Case#8999723. Ik heb 2 maal gevraagd hoe het er nu mee staat. Kreeg geen antwoord.

Afgelopen zondag nog maar eens een keer op Twitter gevraagd, toen kreeg ik de reactie dat de verzekering niet was aangevraagd, de medewerker zou mij verder helpen om alsnog de verzekering aan te vragen.

Nu lijkt het erop dat het gelukt is, maar dat moet ik nog even afwachten want dat werd mij de vorige keer ook gezegd...

Ik vind het ronduit klantonvriendelijk hoe dit is gelopen!
Dat mijn toestel er niet bijstaat (alleen maar oude Note's) ,
de medewerker die zei dat zij/hij alles geregeld had wat dus niet zo bleek te zijn,
geen antwoord krijgen als je vraagt hoe het ermee staat..

Partner moet ook een nieuw toestel. Die gaan we maar ergens anders kopen...

Jammer, erg jammer!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Boesta
Goed dat je hier je ervaring plaatst en wat je zegt, het is natuurlijk niet zoals het moet gaan. Beetje jammer dat je er zelf zoveel achteraan moet maar laten we hopen dat het nu wel in orde is. Dat is dus even afwachten en misschien dat je van de week nog eens kan informeren of het in orde is.

Sharon & Steven zijn medewerkers van Vodafone en lezen dit ook mee. Dus dan zijn die in ieder geval ook op de hoogte en als de site nog niet in orde is dan kunnen die het misschien oppakken en aan de juiste afdeling doorgeven.

Bedankt in ieder geval en succes met je toestel met de hoop je verzekering NOOIT nodig te hebben.
Boesta

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ik heb nog even gekeken. de "case" (8999723) staat wel in My Vodafone maar er staat helemaal geen info of reactie bij, het is helemaal leeg, Is deze case nu wel of niet in behandeling...?
Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Boesta

Dankjewel voor je feedback. Mag ik vragen via welke link je de verzekering probeerde af te sluiten? Dan ga ik dit meteen intern doorspelen. Ik ben met je eens dat hier de nieuwste toestellen ook tussen horen te staan.

Mocht je willen dat ik met je mee kijk naar de aanvraag van de verzekering, dan hoor ik het graag!
Boesta

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Hoi Boesta

Dankjewel voor je feedback. Mag ik vragen via welke link je de verzekering probeerde af te sluiten? Dan ga ik dit meteen intern doorspelen. Ik ben met je eens dat hier de nieuwste toestellen ook tussen horen te staan.

Mocht je willen dat ik met je mee kijk naar de aanvraag van de verzekering, dan hoor ik het graag!


Hoi Steven,

Bedankt voor je bericht! Als je zou willen meekijken hoe het er mee staat, heel graag, dank je wel. Ik heb er weinig vertrouwen in als ik eerlijk ben. Ik probeer het al zolang te regelen. En de casepagina is gewoon leeg, op mijn berichtje van gisteren na..

Wat als er nu iets gebeurt met mijn toestel...?

Dit is de link naar de verzekeringspagina.
Boesta

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou dit wordt inderdaad een gebed zonder eind!

Nu wordt mij in een privé bericht weer om al mijn gegevens gevraagd. Die heb ik dus al 2 keer eerder gegevens. Dat is privacy gevoelige informatie, Wat is er met die informatie gebeurt nadat ik die al 2 keer heb gegeven.?

Mijn vraag "Wat als er nu iets gebeurt met mijn toestel" wordt gewoon doodgezwegen.

Begin nu zeer geïrriteerd te worden!
Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Boesta
Ik heb je duidelijk aangegeven dat er een verificatie gedaan moet worden voordat ik je gegevens in mag zien. Via ieder kanaal waar jij contact mee opneemt, zullen er bepaalde gegevens gevraagd worden. Elke keer weer opnieuw. Ook kan ik mij voorstellen dat je de verificatie niet fijn vindt. Helaas is dit verplicht. Je hebt de mogelijkheid om een wachtwoord af te spreken met de klantenservice. Hierdoor hoef je alleen nog maar het wachtwoord te benoemen in plaats van de verificatie. Ik heb de gegevens dan ook nog niet ontvangen van je.

Ik snap dat jij zo snel mogelijk een antwoord wilt hebben. Maar zonder de gevraagde gegevens mag ik geen systemen openen. Hierdoor kan ik je ook geen antwoord geven op je vraag. Mocht je willen dat ik je verder help, dan hoor ik graag de gevraagde gegevens.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic