Erdinc123

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Datums van fotos in galerij staan niet goed.

Haii,

Elke keer als ik fotos van mijn computer en iPhone naar mijn Samsung S9 verplaats, staan de fotos met Gemaakt op, op de datum van wanneer ze zijn verstuurd, vandaag dus, ipv wanneer ze zijn gemaakt, jaren geleden dus. Raar genoeg is dit niet bij elke foto, maar wel bij de meeste. Iemand die me hiermee kan helpen? (Fabrieksreset allang gedaan, hielp ook niet).

Alvast bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erdinc123
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hai, ja sorry voor me late reactie. Ze zeiden dat ze het probeem zagen, en het waarschijnlijk zullen fixen in de update van september!

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Erdinc123 ,

Bedoel je specifiek de galerij app op je Galaxy S9? Of betreft het een andere app?
Op apps zoals Snapchat of Twitter zul je geen volgorde meer hebben, dit ervoer ik ook destijds met mijn Galaxy S8.

Maak je gebruik van Samsung Smart Switch als je het toestel aan de PC koppelt? Of kopieer je de bestanden rechtstreeks via Windows naar je Galaxy S9?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Erdinc123,

We ontvangen graag nog een reply van jou op de vragen van SamsungExpert. Wellicht kunnen we je dan ook verder helpen! 🙂
Erdinc123
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Oh oeps, ik kreeg somehow geen e-mail dat er reacties waren xD.

Nee, ik gebruikte wel Smart Switch, maar daar kwam hetzelfde probleem, en ik bedoel specifiek mijn Galerij app. Op Snapchat staan ze ook niet goed, alles staat op 2019. Ik had gister Samsung Support dit probleem gemeld, ze zullen me zo om 1200 met hulp op afstand helpen, ik laat jullie weten hoe het ging!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoe is het afgelopen Erdinc123?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht er geen reactie komen Erdinc123, dan zal ik het topic sluiten.
Erdinc123
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hai, ja sorry voor me late reactie. Ze zeiden dat ze het probeem zagen, en het waarschijnlijk zullen fixen in de update van september!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is super om te horen. Dan weten we in ieder geval waar het probleem vandaan komt en dat het opgelost gaat worden. Ik zal het topic sluiten Erdinc123.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic