Marjan_NL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Datum afschrijving abonnement veranderen

Goedemorgen!
Is het mogelijk om de datum van afschrijving van mijn abonnement te veranderen?
Momenteel worden het tussen de 16e en 19e afgeschreven, maar ik krijg rond de 25e salaris, dus net daarna zou handiger zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Marjan_NL
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dan kan je het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kan je bellen maar ook benaderen via My Vodafone. Daarnaast kan je ook een verzoek indienen door een privé berichtje te sturen via Twitter en/of Facebook en dan kunnen ze je verder helpen.

Via de Community is dit niet mogelijk want dit gaat over privacy info en daar kunnen klanten zo ie zo niet bij en ook de moderatoren zijn gebonden aan regeltjes 🙂 Succes en laat nog even weten of het is gelukt 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Marjan_NL
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dan kan je het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kan je bellen maar ook benaderen via My Vodafone. Daarnaast kan je ook een verzoek indienen door een privé berichtje te sturen via Twitter en/of Facebook en dan kunnen ze je verder helpen.

Via de Community is dit niet mogelijk want dit gaat over privacy info en daar kunnen klanten zo ie zo niet bij en ook de moderatoren zijn gebonden aan regeltjes 🙂 Succes en laat nog even weten of het is gelukt 🙂
Marjan_NL
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dank! Ik probeer het via facebook, want de chat geeft aan dat het te druk is om me goed te kunnen helpen.
Marjan_NL
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nou, via facebook kunnen ze het ook niet aanpassen, maar als je de klantenservice belt dan is het geen probleem om de datum te wijzigen! top 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gelukkig wordt het aangepast! ik hoor zojuist van mijn collega's inderdaad dat zij dit niet meer doen. Mijn excuses hiervoor.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oke, dus nu alleen per telefoon... goed om te weten 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Yes of via de chat, Bij de chat passen ze dit ook aan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic