tommyvanhoek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dataverbruik overgeschreven door GOOGLE+

Hey,

ik schrok me eigen een hoedje. Zonder te weten dus google+ gebruikt en opeens kreeg ik een melding van mijn telefoon dat het datalimiet was overgeschreven. Ik dacht? huh? Later keek ik bij instellingen bij dataverbruik en daar stond dat er 0,99 gb is afschreven DOOR GOOGLE+ 1,14 gb dus verbruikt en normaal heb ik 500 mb als data.

Kan ik hier iets tegen doen?

Ik heb geen zin in een fixen rekening?

alvast bedankt!
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Tommy, dat is inderdaad wel erg veel ja, zeker als het ongemerkt gaat. De rekening, daar kunnen we niet zoveel aan doen. Die is opzich terecht, want de data is inderdaad door op je toestel verbruikt.

We kunnen wel voorkomen dat het nog eens gebeurd door die app zijn nek om te draaien 😉
Wat voor toestel gebruik je precies, welke app was precies de schuldige (ik neem aan Google+ app) en hoe is die app precies gebruikt? Dan kunnen we uitzoeken hoe we dat verbruik in de toekomst voorkomen.

Met "hoe is die app precies gebruikt" bedoel ik trouwens: heb je de app bv zelf gebruikt maar zit er een functie in die zonder dat je het wist bv foto's upload, heeft hij op de achtergrond (dus zonder dat je hem zelf actief gebruikte) dingen geüpload of download, enzovoort. Dan weten we namelijk welke functie we precies moeten aanpakken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic