Thedebster1986

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dataverbruik Vodafone app blijft op 2004MB staan

Goedenavond,
Bijna de gehele maand heeft mijn dataverbruik in de Vodafone app op 2004MB gestaan terwijl ik toch echt wel meer dan 44MB heb verbruikt (heb maandelijks 2048MB in abonnement).
Hoe kan dit?

App verwijderen en opnieuw installeren werkt niet.
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Inderdaad is dat erg raar, wat je zou kunnen doen is tot de volgende maand wachten dat het al zo is ;). En misschien dat je data dan ververst.

Opnieuw inloggen?
Kijk ook anders even je data via de browser op m.vodafone.nl of via de PC.
Thedebster1986
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas... Tot op heden staat het verbruik nog steeds op 2048MB.
Het datategoed is dus wel ververst maar het verbruik wordt op de 1 of andere manier niet goed doorgestuurd.

Aangezien het wel fijn is dat je je verbruik bij kunt houden in de app ontvang ik graag een oplossing voor dit probleem.
Zoals vermeld heeft het opnieuw installeren, inloggen etc niet geholpen. Als ik inlog op My Vodafone zie ik ook 2048 MB staan.

Groet
Thedebster1986
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tot nu toe geen gehoor bij Vodafone. .. probleem ligt inmiddels bij de technische dienst sinds 3wkn maar nog steeds niks gehoord. ..
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat duurt inderdaad wel lang. Geef anders even een seintje via Facebook, Twitter of onze online chat. Met je gegevens erbij kunnen mijn collega's eenvoudig nakijken wat de status van het onderzoek is.
B2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Moet zeggen dan het bij mij ook niet werkt. Mijn verbruik daalde ook niet terwijl ik echt wist dat er iets gebeurd was. Please fix dit!

Nu heb ik wel een tijdelijke fix, de app afsluiten door 2 maal op de home button te drukken en de app uit mijn lijst te slepen maar chique is dit niet.

NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste@B2,

als u een android telefoon heeft, kan u ook via het setting menu deze data bekijken.

Bij iphone (ios7) kan dit ook, alleen zover ik weet kan u het data hier niet limiteren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic