Hh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dataverbruik Iphone

Heey,
 
Ik maak sinds 11 juli 2011 gebruik van mijn Iphone abonnement en
vandaag (17 juli 2011) kreeg ik een smsje dat ik al op 90% van mijn databundel zit.
Ik heb een Iphone 275 abonnement, dus hierbij hoort een 1GB databundel.
 
Hiervoor had ik een Hi abonnement met een 1GB databundel en heb hier nooit overheen gezeten.
Toen gebruikte ik ook al dezelfde Iphone. Ik ben niet meer gebruik gaan maken van de databundel.
Heeft iemand hier ook last van? Of wordt de data bij Vodafone op een andere manier berekend dan Hi.
Dan vind ik het alsnog vreemd dat ik binnen een week 1GB heb verbruikt, aangezien het gemiddelde dataverbruik in Nederlands
rond de 280 MB per MAAND ligt.
 
 
1 Reactie 1
Dennis_s

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 5Oplossingen
  • 2Likes
Beste HH,

Als je bij Vodafone een nieuw abonnement aansluit op bijv. de 15de van de maand (voor het gemak) dan krijg je ook maar een halve bundel en betaal je een halve bundel. Omdat bij Vodafone alles na ratio wordt berekend dus heb je helaas slechts een derde van je bundel. Ook is het zo dat als je een nieuw toestel zal je er in het begin veel programma's en spelletjes downloaden wat ook snel kan oplopen we raden dan ook aan dit soort downloads via je eigen netwerk te doen en het gebruik ervan om onze. Hierdoor kun je makkelijk uitkomen met je bundel mocht dat toch niet zo blijken raden we aan even contact op te nemen met de klanten service zodat we kunnen kijken wat er dan precies aan de hand is.


Met Vriendelijke Groet,
Dennis
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic