Danielle25040

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dataverbinding Galaxy S2

Vanaf maandag of dinsdag heb ik geen dataverbinding meer op mijn galaxy s2. Wifi gaat prima, maar als ik dataverbinding inschakel als ik geen wifi kan ontvangen dan gebeurt er niets. Hoe kan ik dit oplossen? Of is er wat bij VOdafone aan de hand?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Danielle25040
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Jep! Opgelost!
Bij verificatietype stond niets ingevuld.
 
Bedankt!
 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
RvanBeek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hee,
 
Ik heb excact hetzelfde als jij hebt! Ik heb een Samsung Galaxy S Plus..
 
Dit heb ik zelf ook sinds begin afgelopen week....
 
Als ik mijn gegevensverbinding aan zet gaat de telefoon inderdaad niet eens proberern verbinding te maken.....
 
 
 
 Dus Vodafone waar ligt dit aan?
 
Met vriendelijke groet,
Rowan van Beek
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
@beiden,

Welkom op het Forum!
Als jullie geholpen willen worden door de andere users ( Het forum is immers dóór klanten vóór klanten) zullen jullie wat meer informatie moeten geven.


  • Waar speelt dit probleem (locaties)
  • Sinds wanneer, tijd en datum
  • Hebben andere gebruikers in de regio hier ook last van
Thanks!
Danielle25040
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Kunnen klanten hier wel antwoord op geven of kan ik beter vodafone klantenservice bellen??
 

  • Waar speelt dit probleem (locaties)
Ik woon in Zwolle en hier speelt het probleem.
 

  • Sinds wanneer, tijd en datum
Zondagavond 1 januari rond 6 uur nog verbinding gehad
Dinsdagmiddag half 2 probeerde ik weer verbinding te maken en toen lukte dit niet meer
 

  • Hebben andere gebruikers in de regio hier ook last van
Geen idee, met andere providers in ieder geval niet. En als ik er op google dan zie ik het ook niet verschijnen, dus denk het zelf van niet.
 
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
 
 
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Hoi Danielle25040,

Kan het zijn dat je op je telefoon voor die tijd een update hebt geinstalleerd?

Ik wil je vragen om deze post van mij eens te lezen.

Danielle25040
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Jep! Opgelost!
Bij verificatietype stond niets ingevuld.
 
Bedankt!
 

 
locadia94

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

  • ik heb het zelfde probleem, wanneer ik aan de zij kant de rechterknop ingedrukt hou en druk op dataverbinding inschakelen reageert ie niet hij blijft gewoon uitgeschakeld.. ik heb de stappen gevolgd maar nog steeds geen verbinding alleen wifi ik kan niet bellen en geen sms sturen maar hebt wel voldoende beltegoed namelijk 20.19 euro
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic