Saskia234

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Datategoed in app niet te zien

Ik lees in een ander bericht op dit forum dat het probleem opgelost zou zijn, maar ik zie in de app nog steeds mijn datategoed niet. Alleen mijn resterende belminuten en smjes. Als ik mijn tegoed opvraag via 1201 krijg ik een sms dat ik mijn volledige tegoed voor deze maand nog heb. Dat kan niet juist zijn.
47 Reacties 47
Johanb

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Puur in case jullie hem misschien gemist hadden: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/Data-tegoed-niet-correct-zichtbaar-in-My-Vodafone/td-...

Probleem wordt onderzocht, zodra het opgelost is komt die melding in dat topic!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Wat ben ik blij dat ik mijnes kan zien!
(kloppen op de tafel dat het mij ook niet overkomt).
barcelona

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
vodafone app databundel krijg ik niet meer te zien
MissSammua

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij ook! Laatste update blijft op 10/4/2014 hangen
hgvdweg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,
Ik gebruik nu al een aantal maanden de Myfodafone App waar ik eenvoudig mij tegoeden in de gaten kan houden. Sinds ongeveer twee weken zie ik bij het overzicht op de App alleen nog maar Bel- Sms tegoed ipv Bel-Sms-Data tegoed. Ik heb al de App een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, geen verandering. Als ik mijn Blox opvraag dan zie ik wel dat ik ook data in mijn abonnement heb maar niet hoeveel ik nog over heb. Als ik telefonisch mijn tegoed opvraag wordt dit wel vermeld.
Heeft iemand ook deze ervaring?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat kan te maken hebben met deze storing.
Beneb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nu woensdag alweer, maar ik heb nog steeds mijn "volledige" data tegoed, (NOT)
en er is nog geen oplossing?? Ook online via de PC is mijn te goed nog aangeroerd.

:@

manuela

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ik heb een vodafone red abonoment met onbeperkt bellen en sms en 1 gig internet maar nu krijg ik all meer als een jaar 1gig er bij en dat zou zo blijven en als ik inlog op internet websit van vodafone staat het er wel bij maar bij mijn vodafone app staat er dat ik maar een gig heb hoe kan dat ???
JKWAH8

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik hem een smart 500 abonnement afgesloten echter in my Vodafone app wordt geen
Beltegoed weergegeven? ???
Bad voor tips/advies wat te doen
jganagelkerke

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Waarom al ruim 2 weken geen opgave van het mb tegoed alleen van het beltegoed?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@jganagelkerk

Bedoelt u in myvodafone. Op de pc of via de app?
jganagelkerke

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Via de app en via my Vodafone

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@jganagelkerke Er zijn wat problemen met de weergave van je tegoed voor sommige klanten. Daar wordt aan gewerkt, maar het probleem is vrij hardnekkig. We lossen het zsm op! Zie ook dit topic
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Saskia,

Allereerst welkom op het forum.

Ik raad je aan om hierover even contact op te nemen met onze collega's via Facebook of Twitter. Zij kunnen voor je nakijken wat er precies mis is en dit doorsturen naar de technische afdeling.
Saskia234
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie. Kan ik ook gewoon mailen, kan nergens een mailadres vinden. Via facebook of twitter vind ik een beetje raar, kan iedereen mee lezen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Nee, we hebben geen mogelijkheden om een e-mail te sturen. Je kunt wel gebruik maken van de Chat service, via de website.
Saskia234
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat raar:
- dat je niet kunt mailen
- dat hier op het forum wordt gemeld dat dit probleem is opgelost, maar bij telefonische navraag meteen wordt gezegd dat dat helemaal niet het geval is
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Saskia234 ,

Er is gekozen voor en live chat dit is makkelijker voor de klant en tevens bied het en snellere reactie waarbij het met de Mail weleens kon duren voordat je deze binnenkreeg.
Sommige mensen kunnen hier inderdaad nog steeds problemen mee ondervinden wat was het advies van de technische dienst?
Saskia234
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jullie zijn inderdaad wel snel. Advies was afwachten, ze konden me geen indicatie geven hoe lang het nog gaat duren.
Rare is wel dat ik de 200 mb die ik nu erbij heb gekregen ter compensatie omdat ik vorige maand over mijn bundel ging, zonder dat ik dat kon zien of waarschuwingssms, wel in de app terug zie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic