Saskia234

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Datategoed in app niet te zien

Ik lees in een ander bericht op dit forum dat het probleem opgelost zou zijn, maar ik zie in de app nog steeds mijn datategoed niet. Alleen mijn resterende belminuten en smjes. Als ik mijn tegoed opvraag via 1201 krijg ik een sms dat ik mijn volledige tegoed voor deze maand nog heb. Dat kan niet juist zijn.
47 Reacties 47
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Saskia234 ,

Dit kan inderdaad mogelijk zijn doordat er ook en nieuwe maand is begonnen. Er zijn nog steeds werkzaamheden met MyVodafone waardoor je sommige info wel kunt zien en sommige helaas niet.

Er wordt aan en oplossing gewerkt. Je kunt altijd door middel van 1200 te bellen en de goede optie te kiezen je tegoed status opvragen via en SMS.
Saskia234
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat werkt dus ook niet. Als ik dat doe krijg ik dus ook een verkeerd tegoed door, alsof ik de hele maand nog geen data heb verbruikt.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Saskia234 ,

Dat 1200 niet werkt bij je heb ik nog niet doorgekregen maar ik zal dan daarmee rekening aan houden.
Als de technische dienst je het advies geeft om dit af te wachten kun je dit het beste ook doen, als er en storing is kan er inderdaad geen enige tijd of datum wordt vrijgegeven wanneer de storing verholpen is dit is namelijk lastig in te schatten.
MrSpacely

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb een vodafone red abbonement en daarbij een multisim (met 200 mb). In de Android App kan ik op de pagina Tegoed zien wat ik buiten het tegoed gebruikt heb, Beltegoed (onbeperkt), Data tegoed (van de multisim) (200 mb), sms tegoed (onbeperkt).
Maar ik heb ook 2 gigabyte als databundel, dit is standaard bij vodafone Red. Omdat deze bundel het eerst opgemaakt wordt zie ik dus niks veranderen. Want de 200 mb van de multisim wordt niet gebruikt.
Is dit een fout in de app? Er staat bij Data tegoed niet welke bundel het is, dus misschien zijn beide bundels niet bij elkaar opgeteld?
Kan ik dit zelf oplossen of moet ik wachten tot de app gefixed is?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Er zijn helaas nog steeds problemen met de MyVodafone app, het probleem is dus groter dan verwacht werd. Er is dus nog steeds werk aan de gang.
Ger76

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,

Nu ruim anderhalve maand is op mij app van vodafoon mijn mb verbruik niet meer zichtbaar.
Beltegoed wel zichtbaar.

Beetje lastig ik heb me abb mb verhoogt maar geen idee of genoeg is of wat ik over heb eind van de maand!

Hoor graag van jullie

Groet Ger
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Ger76 ,

Er zijn nog steeds problemen met de app :(. Het blijkt zo te zijn dat het probleem groter is dan werd verwacht.
Misschien dat als je even naar de desktop site gaat van MyVodafone op de PC dat je misschien wel wat te zien krijgt?

En anders kun je kijken of via de self service lijn je huidige tegoed kunt opvragen. Of deze zal werken is bij mij niet bekend deze kan misschien ook en probleem vertonen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Ger76,

Neem wel nog even contact op met de klantenservice, dat kan ook via Twitter of Facebook. Om het probleem op te lossen hebben we namelijk nog voorbeelden nodig waarbij het fout gaat. Alvast bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic