Saskia234

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Datategoed in app niet te zien

Ik lees in een ander bericht op dit forum dat het probleem opgelost zou zijn, maar ik zie in de app nog steeds mijn datategoed niet. Alleen mijn resterende belminuten en smjes. Als ik mijn tegoed opvraag via 1201 krijg ik een sms dat ik mijn volledige tegoed voor deze maand nog heb. Dat kan niet juist zijn.
47 Reacties 47
koensmit88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag, ik kan het verbruik niet bekijken. Er wordt telkens aangegeven dat het 'nu niet beschikbaar is' de afgelopen 2 dagen... Toch wel handig om dit te kunnen zien als je in het buitenland zit. Hoe kan ik dit oplossen?Groeten Koen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @koensmit88 Er waren problemen met het opvragen. Dit zou nu opgelost moeten zijn. Wil je het nog eens proberen?
Ed1968

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, waarom zie ik mijn data tegoed meer in de Vodafone app?
Ed1968

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niet meer in de app bedoel ik
Erwindragt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het ook! Al een paar dagen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Erwindragt & @Ed1968 ,

Zouden jullie ons kunnen vertellen wat jullie hiermee bedoelen?
En zo ja, welke app enzovoorts.

Bedankt in ieder geval.
Erwindragt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voorheen stond in de Vodafone app op mijn iPhone bij data verbruik hoeveel bel minuten ik heb verbruikt, hoeveel data ik heb verbruikt van mijn abbo en hoeveel sms'jes ik nog kan. Zo kan ik in de gaten houden zoals iedereen of ik niet over mijn tegoed ga. Sinds een paar dagen staat her aantal verbruikte mbs er niet meer tussen. Dus kan niet zien of ik over de 1gb heen ga.
Ed1968

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, op de Vodafone app voor Iphone.
Heb ook sins kort een 5S met 1gb
abonnement.
Zelfde als Erwin denk ik.
Ed1968

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zie onder
Erwindragt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij is opgelost? Maar wat is het antwoord dan?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Alle,

Er was en kleine storing waardoor je niet je tegoed kon zien, heb je er nog steeds last van neem dan even contact op met de klantenservice: www.vodafone./support
Johanb

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb hetzelfde probleem ook nog steeds met iphone 5s en red essential abbonement.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Johanb ,

Dan zou je het beste even contact kunnen nemen met de klantenservice via, www.vodafone.nl/support
Of bel naar 1200.
Johanb

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Gister chat gehad via support..schijnt nog steeds storing te zijn mbt de app.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Er is inderdaad een storing. Kijk hier voor meer informatie
iwan010

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo sinds de laatste update van de myvodafone app kan ik niet meer zien wat mijn datategoed is ,
wel hoeveel sms'jes en belminuten ik nog heb is hier een oplossing voor ?
wat ik al gedaan heb :

Telefoon herstart
My vodafone opnieuw geinstaleerd
naar de dichtbijste vodafone filiaal geweest.

ik gebruik de S4 en het is zeer vervelend dat je niet kan zien hoeveel je nog over hebt , echter via de pc staat er 0 MB van de 1000 terwijl ik toch zeker weet dat ik echt in 1x niet 1000mb verbruik ? want als ik op school bijv ben dan zet ik de 4G verbinding uit en als ik een whatsappje wil versturen doe ik de verbinding aan begint me les weer doe ik hem uit.

Dus vind het toch vaag dat ik niet meer kan zien wat mijn datategoed is mijn broer heeft hier ook last van en gebruikt ook de S4..

De vrouw in de winkel zij of dat ik me tel al had herstart ik zei ja zei zei dan kan je via de pc kijken ik zeg ja maar dan staat er 0 mb van de 1000mb verbruikt echter zei ze dat er geen storing in de app zat , en dat ik anders contact op moest nemen met de vodafone klantenservice..


wie o wie kan me helpen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

En werkt de mobiele versie van MyVodafone via de browser op je telefoon wel gewoon?
iwan010

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee zelfs dat werkt niet
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Wat raar nu raad ik je wel even aan om naar de klantenservice even hier en navraag op te doen kan gewoon online als je bij alles 0 data ziet lijkt me het en ander verhaal, storing is er niet anders had ik dit al gehoord en was dit me al gemeld.

www.vodafone.nl/support
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic