deurloos

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Datalimiet

Net nieuw toestel en ik krijg gelijk bericht dat m'n datalimiet 80% verbruikt is terwijl op mn oude telefoon datalimiet nog 3/4 beschikbaar was! Hoe kan dat??? Ben niet blij
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
deurloos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het helemaal begrepen! Dank!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Reint

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
He deurloos,
Op het moment dat jij een nieuw contract of contract verlenging aangaat die niet op de eerste van de maand valt. Krijg jij een "rekening naar rato". Je nieuwe bundel gaat in en dat is dus bijv: 1GB gedeelt door 31 dagen keer het aantal dagen van de maand die nog over zijn. Vandaar dat je direct die melding krijgt. Daarnaast als je een nieuw toestel hebt gebruikt het de eerste veel data en batterij voor het instellen en optimaliseren van je instellingen.
Let op!!! Die bundel naar rato gaat alleen direct in bij een regulier abonnement niet bij sim-only.
deurloos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het helemaal begrepen! Dank!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic