Ingej02

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Datalimiet veranderd maar gebeurd niets

Lange tijd geleden ( ruim 2 maanden ) heb ik mijn red abonnement geüpgraded, dit vanwege de internetbundel die te klein was. Nu ruim 2 maanden verder heb ik aan het eind van de maand nog steeds dezelfde bundel omdat er een bug in het systeem zit. Vele malen gebeld en het zou opgelost worden maar krijg geen bericht en bundel is nog steeds hetzelfde. Ik wordt nu steeds bozer en mijn geduld is op. Graag binnen 24 uur een antwoord, oplossing en compensatie
4 Reacties 4
Maria1410

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mij idem dito. Eind 2015 mijn abonnement gewijzigd, alles netjes betaald en Vodafone blijft in gebreke onder het mom dat het nieuwe contract is blijven hangen. Voorlopig bel, internet en sms ik nog op het oude abonnement door.
Lekker systeem hanteert onze provider die niet in staat blijkt om dit probleem binnen een maand op te lossen.
Anonymous
Niet van toepassing
Ai dat is behoorlijk vervelend!!! Helaas vanuit hier kan ik niks betekenen. Dit heeft er mee te maken omdat ik vanuit hier niet in de systemen kan. Ik raad jullie aan om hiervoor te bellen met de klantenservice.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Via het Forum kunnen we dit niet nakijken. Via onze klantenservice echter wel. Dan kan worden nagekeken wat er aan de hand is. Topic gesloten, zie ook de huisregels om te zien waar je op het forum mee terecht kan.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic