thomaskersten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Datalimiet overschreden door uitblijven SMS-notificatie

Beste heer/ mevrouw van de Vodafone klantenservice,

Het is mij en mijn vriendin opgevallen dat we beiden de laatste maanden (maart/april 2014) beiden geen smsbericht hebben ontvangen bij het bereiken van de datalimiet van onze bundels. Dit in tegenstelling tot andere maanden waarin we wel netjes een bericht kregen bij het overschreiden van het limiet en onze rekeningen binnen de perken bleven (omdat we zelf ons dataverbruik op basis van dat bericht uitschakelden). In april zijn onze rekeningen door het uitblijven van het bericht opgelopen tot respectievelijk €105 en €121. Graag willen we van u als provider horen of u met ons een schikking kunt treffen voor de maand april/ maart en wat u gaat doen om ons de komende maanden juist te informeren zodat wij kunnen handelen als het dataverbruik teveel wordt.

Hoor graag van u. Met vriendelijke groeten,

T Kersten.
2 Reacties 2
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @thomaskersten

Afgelopen maand is er veel mis gegaan bij Vodafone met hun sms notificatie systeem. Helaas heeft niemand op het forum inzage in u gegevens. Hiervoor moet u echt even 1201 bellen en hier met een medewerker over spreken. Zij kunnen u persoonlijke gegevens inzien. Ik hoop hierbij u voldoende geinformeerd te hebben
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Thomas, er is inderdaad een beperkt aantal klanten dat mogelijk geen sms-notificatie ontvangen heeft. Waar wij beloven een notificatie te sturen, maar dat niet doen, daar bekijken we per geval uiteraard wat een passende oplossing is. Neem even contact op met onze klantenservice. Mijn collega's zullen dit onderzoeken en netjes afhandelen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic