yvonnezwetsloot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Datalimiet MB

Hallo,

Zojuist heb ik de klantenservice gebeld van Vodafone, omdat ik een rekening had van circa €120,- waarvan €80,- extra buiten mij bundel omdat ik extra MB heb afgenomen waar ik zelf niets vanaf wist.

De dame aan de telefoon vertelde mij dat jullie alleen een melding hebben gegeven toen ik nog 125MB tegoed had, maar niet toen ik er overheen ben gegaan? Dit zijn jullie toch VERPLICHT!!! ? En om nog meer geld van consumenten af te traffelen kun je dit ook NIET uit zetten, ja na €100,- buiten je bundel wordt het e.e.a. geblokkeerd, maar dan is het dus al veelste laat!

Ik ben boos en vindt het niet normaal dat er zo met vaste klanten wordt omgegaan. Als hier niets aan wordt gedaan zeg ik per 12 december 2014 mijn abbonnement op en ga ik naar een telecomprovider die wel waarschuwt!!

Ik hoor graag van jullie! Yvonne Zwetsloot
3 Reacties 3
yvonnezwetsloot
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dit kan Vodafone zo goed, de boel negeren! Als je maar niets van je laat horen, dan gaat dit probleem dus vanzelf over? Nee dus, maar goed ik ben ook niets anders gewend van Vodafone. Hoor talloze negatieve berichten, waardeloos dat je zolang op een antwoord moet wachten!
yvonnezwetsloot
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
*edit door BasT: duplicaat-topic. Samengevoegd en inhoud verwijderd (identiek aan bericht hierboven)
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Yvonne, ik begrijp dat je graag zsm antwoord wilt. Het forum is echter bedoeld als plek waar gebruikers elkaar onderling tips kunnen geven en als vraagbaak voor algemene informatie.

Specifieke klantvragen kunnen we hier niet voor je beantwoorden, al kunnen we wel algemene info geven. Het klopt dat je een sms krijgt als je bundel bijna leeg is (deze heb je blijkbaar ook gekregen) en niet wanneer deze 100% leeg is.

Dit staat duidelijk bij de voorwaarden van je abonnement en op onze site, en we zijn ook niet verplicht te melden dat je bundel leeg is. Dit kun je overigens wel altijd checken in My Vodafone als je dat wilt.Verder kiezen heel veel mensen er bewust voor iets buiten hun bundel te gaan omdat ze die MB's nodig hebben en daarom blokkeren we ook niet direct. Tenslotte zijn er diverse opties om buiten-bundelgebruik goedkoper te maken. Deze vind je tussen de BloX in My Vodafone of op onze site. Hoe dan ook, als je iets verbruikt wordt dat in rekening gebracht. Dat is altijd zo toch?

Meer informatie over jouw nummer specifiek kan ik je hier niet geven. Daarom sluit ik bij deze dit topic. Meer informatie en uitleg over deze specifieke rekening kun je uiteraard 24/7 via de klantenservice krijgen, bv op Facebook, Twitter, of via chat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic