Wij kunnen niet zien waar aan de data is verbruikt alleen wanneer het verbruikt is(klantenservice, forumleden kunnen niet in de systemen) Waaraan het verbruikt is kunt u terug vinden in het toestel.
Dit heeft er tevens mee te maken met hoe de telefoon is ingesteld, denk hierbij aan updates van software, updates van apps, afsluiten van apps, Apps beperken tot alleen Wi-Fi etc.
Meer informatie hier over vindt u bij ons op het forum zodat u het op uw gemak kunt doorlezen.
http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...Mocht u meer informatie hierover willen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice, afdeling Smartphone Crew.
Zij kunnen dit ook uitleggen aan u.
Bij een IPhone zodra deze in het vergrendel scherm wordt gezet wordt na een tijdje de Wi-Fi verbinding verbroken. Deze staat dan in de spaarstand. Alles wat dan nog open staat of toegang heeft tot het netwerk maakt er dan ook gebruik van. Denk hierbij aan pap updates, synchroniseren van apps, downloaden van een nieuwe software etc.