Hoi
H.Jager Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als er een storing is en je hebt normaal gesproken een data bundel, dan zal Vodafone deze zeker corrigeren met je rekening. Maar om hier nu echt heel zeker van te zijn is het verstandig om even contact op te nemen met de
klantenservice van Vodafone. Deze kan je bellen maar je kan ook een
chat starten of een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter. Want vanaf 01 April 2019 is wel al een hele lange tijd voor een storing namelijk.
Ik weet niet hoe je kijkt, maar kijk eens via je My Vodafone app en ander ook via
My Vodafone via je browser. Dan kan je zien of daar nog verschil in zit. Altijd handig om dit eerst even te controleren voor je contact op neemt. Want als daar ook een verschil in zit dan kan je dat ook gelijk melden
😉Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Bedankt in ieder geval!
(waarom hier geen antwoord kunnen geven? dit omdat de community een klanten helpt klanten community is en wij als klanten niet in het systeem kunnen kijken wat er aan de hand is)