EvaSneek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Databundel veel te snel op

Hallo,

Ik heb een Nokia Lumia 710 en kreeg 4 December de melding dat ik nog maar 100 MB van mijn 500 MB limiet over heb. Vreemd genoeg was het die avond zelfs helemaal op en zat ik er 10 euro overheen. Tot mijn schrik zie ik vandaag weer dat ik er nog eens 5 euro extra overheen zit. Na meerdere telefoontjes naar Vodafone kom ik erachter dat deze oorzaak waarschijnlijk bij Facebook en Instagram ligt. Door hun geweldige nieuwe actie dat filmpjes automatisch starten vliegt je bundel er veel sneller doorheen. Ik heb de hele dag niet meer op mijn telefoon op FB gezeten en toch zit ik er weer 5 euro overheen. Mijn automatische updates stonden nooit aan, gisteren ineens wel, dus deze heb ik ook weer uitgezet. Het vervelende is dat ik op mijn telefoon niet de instelling heb/kan vinden, waarbij je het automatisch afspelen van filmpjes uit kan zetten.

Graag hoor ik van anderen welke ervaring zij hebben en of iemand nog tips heeft om meer kosten te besparen.
Ik moet nog een hele maand en mag nu in ieder geval al 15 euro extra gaan betalen en dit is voor mij wel meer dan genoeg....:@

Alvast bedankt voor de reacties en tips!
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @EvaSneek,

Extra kosten zijn natuurlijk niet prettig! Wist je dat je je internetverbinding ook uit kunt zetten? Je internet werkt dan niet meer, maar de kosten lopen dan ook niet verder op.

Tips en tricks om verbruik te besparen hebben we verzameld, zowel op de website als op het Forum. Daar staat eigenlijk alle informatie in beschreven ;).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic