Je kunt het volgende doen betreft het data verbruik:
Waaraan het verbruikt is kunt u terug vinden in het toestel.
In my Vodafone kunt u ook tevens terug vinden wanneer u het verbruikt heeft: Overzicht – Klik op Bekijk de status van je abonnement, Blox en extra’s (onderaan) – Klik op Bekijk verbruiksdetails (rechts onderin)- Klik op Analyseer details
Hier kun je alle datasessies, verstuurde smsjes en gebelde nummers terug vinden
Dit heeft er tevens mee te maken met hoe de telefoon is ingesteld. Denk hierbij aan updates van software, updates van apps, afsluiten van apps, slimme netwerk wissel, Apps beperken tot alleen Wi-Fi etc.
Meer informatie hier over vindt u bij ons op het forum zodat u het op uw gemak kunt doorlezen.
http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...Vergeet niet, hoe nieuwer de telefoon is hoe meer data verbruikt wordt.
Mocht u meer informatie hierover willen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice, afdeling Smartphone Crew.Zij kunnen u tevens helpen met het instellen van de telefoon en tevens tips and tricks mededelen.
De blox beperkt internet zorgt ervoor dat u niet buiten de bundel kunt gaan. Echter wordt het zo vertraagd dat het mogelijk is om te whatsappen etc. Betreft websites is de vraag hoe groot de website is etc. Daar zal het toestel langer voor nodig hebben om iets in te kunnen laden. Ik heb hem zelf er ook op staan. Als mijn data op is dan duurt het bij mij ongeveer een 3 minuten voordat de app van nu.nl is ingeladen, afhankelijk natuurlijk ook van het bereik.